Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Geen last van muizen sinds we dis afgestapt zijn van de ikea bakken. Gewoon voertonnen of goed afsluitbare (luchtdichte) emmertjes. Hebben ze bij jullie ook geen snoepjes oid in de kasten?
Ervaring is dat de muizen toch wel komen als ze willen. Stalgenootje had er geen voer in maar de dekens en dekjes waren wel kapot gemaakt door muizen. Nu is daarna een gat ook dichtgemaakt en niks meer gehoord over muizenoverlast. Ik heb deze kast nu richting de 2 jaar en zolang staat er ook voer in en geen muizen.
En nee, onbeperkt ruimte voor spullen is onzin idd. Daarom schreef ik ook dat wij thuis bewaren, als je dat niet wil moet je spullen weg doen want zoveel ruimte voor opslag is zonde op stal ja.
ruitje schreef:Super tof dat je aan ons denkt! Als we gaan nieuwbouwen of verbouwen gaan we echter alles in kunstof gooien en nieuw kopen. Als ik zie wat wij nu kwijt zijn aan verfwerk, dat is echt ongekend veel arbeid...
Bedankt weer voor al het meedenken betreft de opslag etc.
We nemen alles mee in ons plan. Het heeft heel gek gelopen qua vertraging die niet bij ons lag, maar ik probeer het te zien als een zegen, want als ik zie wat we nog aangepast hebben doordat je langer op dingen kauwt. Ik hoop echt hier volgend jaar meer te kunnen delen, had ik dit jaar al verwacht maar dus niet.
speurneusc schreef:slim systeem met die klosjes, wat makkelijker op en af te bouwen dan hindernismateriaal als afscheiding
ruitje schreef:Ik heb echt gehuild toen we deze kraan kochten, zo duur en 'waarvoor' ,maar als ik zie wat we er mee kunnen is het echt een goede investering geweest. We hebben zo'n groot wagenpark, echt niet normaal, maar we doen ook zoveel dat maakt het dan financieel beter behapbaar.
[ Afbeelding ]
Palen weg. Is het ineens toch een grote ruimte.
[ Afbeelding ]
Hannanas schreef:Foto graag! Lijkt me echt een fantastisch systeem. Fijn ook dat dat mag. Hier mag je niks anders in de rijbaan dan rijden.