Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Ik las ergens dat de 22mm dikte aangeraden wordt.. Ook ivm de zadelsteun. Kan natuurlijk ook altijd alleen de wand waar de steun aan komt van die dikte nemen en de rest iets dunner.
De kast wordt ongeveer 170 hoog, 120 breed en waarschijnlijk 70cm diep.
Heb je een fototje van hoe je de deur vast hebt gemaakt? Zo zonder scharnieren aan de buitenkant
anoukwendy schreef:Hier een foto hoe ik mn zadels heb hangendat zadel aan de rechterkant hangt los en gaat er uiteindelijk weer af. Daar wil ik van die capsteunen en mn hoofdstellen.
Helaas is het in de stal wat te vochtig dus kan het niet daar.
[ Afbeelding ]
Wel een voordeel want nu is dit het uitzicht vanaf mn bed
[ Afbeelding ]
Ben er echt super blij mee, wil nu nog een kast voor mn dekjes en setjes enzo haha
Brendaaaa schreef:anoukwendy schreef:Hier een foto hoe ik mn zadels heb hangendat zadel aan de rechterkant hangt los en gaat er uiteindelijk weer af. Daar wil ik van die capsteunen en mn hoofdstellen.
Helaas is het in de stal wat te vochtig dus kan het niet daar.
[ Afbeelding ]
Wel een voordeel want nu is dit het uitzicht vanaf mn bed
[ Afbeelding ]
Ben er echt super blij mee, wil nu nog een kast voor mn dekjes en setjes enzo haha
Heb je zoveel paarden? Of echt gewoon een zadel verzameling![]()
SuperAssie schreef:Vind het heel mooi gedaan, maar hangen ze nou echt in je slaapkamer?
Begrijp me niet verkeerd, maar toen ik een splinternieuw hoofdstel op mijn kamer had hangen rook de hele toko al naar leer, hoe moet dan dan met 5 'gebruikte' zadels? xd