Ja , crunch-crunch idd , zie ook die hoge kop van Rena aan het begin van het eerste filmpje , echt helemaal alert op dat geluid 
Er zit nu nog niks in het rondje , alleen een zoutblok op de paal van de punt. En het gras en loopruimte natuurlijk , Rena staat heel vaak ergens in de punt te kijken naar de stoeterij een stukje verderop.
Nog geen tijd gehad om meer eraan te doen , heel lang bezig geweest met de wei zover klaar maken , stond helemaal vol met berenklauw , JKK , boterbloem e.d. en de hele bruine lint-omheining is nieuw.
Ook vind ik het niet zo praktisch om water en hooi een eind verderop te zetten , je blijft slepen joh 
En zeker met rotweer , dan verpieterd je hooi , bevriest je water...dus van de zomer kijken we wel weer eens verder naar de mogelijkheden 
Ik wil toch ook dat Rena haar hooi en water beschut heeft , wellicht kan de boogstal compleet met hooinet naar een ander plekje op de wei voor volgende winter , als we dan toch het stalgebouwtje in de tuin hebben 
En Rena loopt toch wel. Van de zomer waren ze ook veel aan het lopen , zodra ze op het pad zitten zullen ze toch helemaal rond moeten 
Rena vanochtend , rollen in de paddock naast de hoop zand , daarom is het ook geen mooie witte sneeuw meer daar in het eerste filmpje 

Overigens , die doorsteek-route vanaf de bovenkant van de paddock naar het lange pad , heb ik pas van de winter gemaakt zodat Rena nog een rondje zou kunnen lopen. In principe gaat dat pad in de zomer dicht zodat ze het hele rondje moeten lopen.