Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

michele schreef:wat is het verschil in korte of lange haren? ik bedoel eigenlijk wat is dan het betere?

??) omdat je anders harde plekken (grote "proppen" zeg maar) in je bak krijgt bij hogere concentraties vezel die niet vermengd zijn met zand.
  ??) omdat je anders harde plekken (grote "proppen" zeg maar) in je bak krijgt bij hogere concentraties vezel die niet vermengd zijn met zand.                                                          

. De druppels liepen er zo langs af. Of heb ik me dat verbeeld
  . De druppels liepen er zo langs af. Of heb ik me dat verbeeld  ?? Ik zal eens kijken of ik ergens een los plukje kan vinden. Kan ik een experiment doen
  ?? Ik zal eens kijken of ik ergens een los plukje kan vinden. Kan ik een experiment doen   

. Iemand ervaring die al langer kokoshaar in de bak heeft liggen?
  . Iemand ervaring die al langer kokoshaar in de bak heeft liggen?                                                         

!
 !                                                         

dus weet niet of dat nog verandert.
 dus weet niet of dat nog verandert.                                                         

Thanks
 Thanks