Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), zelf bix kopen en zelf mesten. Mijn pony (1.41) had een mooie uitloopstal, maar mijn paard was toch echt te groot ervoor, hetzelfde geld voor de stallen zelf.
(was een soort van tussen oplossing)
Het is wel de duurste (1: 145, 2: 200 en 3: gem. 250) maar goed ik heb het er wel voor over. Mijn paard is gelukkig en ik ook... risky schreef:ben toen terecht gekomen bij een hoefsmid (heel makkelijk) paarden stonden daar prima maar mocht na het rijden mijn paard geen handje haver geven omdat ze daar onhandelbaar van zou worden, mocht daar ook geen deken opleggen
dus ben na een jaar maar weer vertrokken.

felicity schreef:En we hebben behoorlijke grote groepen minimaal 6 paarden op een wei (uitgezonderd moeder met veulen en de hengst en de shetlander die hebben een paddock/klein stukje gras voor hun zelf) en dat werkt gewoon niet met mijn ruin. Hij raakt helemaal in paniek met zoveel paarden en hij is de hele dag bezig om mijn merrie bij de rest van de kudde weg te houden. Waar door ik hem regelmatig met mooie wonden uit de wei haal.
Heel jammer want ik sta er nu al 2 jaar met heel veel plezier en heb de ruin nu 2 maanden (ongeveer)

en hoop ik toch echt mijn plekje gevonden te hebben..
), paarden kunnen 's zomers naar buiten, hij staat in een ruime box met buitenluik, stallen enzo zien er netjes uit, er wordt voor je gevoerd en doordeweeks de paarden buitengezet. Nadelen zijn er uiteraard ook: het ligt heel laag, waardoor bij 2 regendruppels het land te nat is en de paarden niet naar buiten kunnen, we hebben wel een binnenbak, maar die is erg klein dus erin rijden kan niet en de buitenbak is wel aan een nieuwe bodem toe....