Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

).
zo raak ik het niet kwijt Estherini schreef:Misschien zie ik het allemaal wel te romantisch in (paardenfluisteraar 4x gelezen).
Het lijkt me juist heerlijk om een volbloed paard 'op te voeden'.
Mijn dochter die het paard berijdt als geen ander...
Beetje het verhaal ook van The Black Stallion![]()
Estherini schreef:Daarom wil ik met haar ook eens naar een goede stal gaan waar ze arabieren hebben. Ze is overigens elke weekend en door de week ook vaak te vinden bij paarden en een kennis van haar heeft ook een arabier.
Ik ben er niet bang van zo'n arabier aan te schaffen, maar wil wel de beste hulp die ik kan krijgen om mijn dochter erop te laten rijden. Desnoods wil ik het paard door een pro laten 'inrijden'.
Rhodos schreef:@ArabianRanch: Ik heb je site even bekeken en met name het filmpje van dat meisje die een dressuurproef rijdt in Aachen. Ziet er heel mooi en beheerst uit!
Thanks
meggiemeg schreef:Het is natuurlijk niet leuk om alleen maar meningen te horen die niet in je straatje passen. Wellicht dat TS daarom niets meer laat horen.....
Citaat:Ik kan het allemaal niet meer volgen nee, als ik een paar uur offline ben zijn er 3 pagina's bijgekomen. Dat valt niet bij te houden en ik kan het ook allemaal niet meer uit elkaar houden.