Ik begrijp hier dat alleen het stro duurder is geworden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is een stijging van 25%, volgens mij mag dat eigenlijk helemaal niet. Weet iemand daar trouwens iets van? dierfysio schreef:bij ons wordt kniehoog opgestrooid, en dat is nu met het dure stro (en voer, en mest) niet anders. heb er nog naar gevraagd, maar ze blijven dezelfde kwaliteit leveren. om dat nog te kunnen doen, moeten we dus wel 15e p/mnd bijlappen. tsja, ik snap dat wel.
lizza6 schreef:hoi jessica naar mijn weten mag een pensionhouder maar 5% perjaar stijgen in de maandelijkse kosten ik heb het ook van horen zeggen weet het niet zeker maar 50€ verhoging vindt ik schandalig veel het is toch niet meer te betalen ik zet onze pony buiten in de wei en woensdag wordt er een noodstal gemaakt gemaakt. ik vindt het wel goed zo dan maar in het slechte weer buiten rijden
lizza6 schreef:is het dan nog wel te betalen? als ik het zo lees ben ik bang dat de paardensport over een paar jaar een elite sport is geworden.
. 
Cil schreef:Bij ons gaan ze waarschijnlijk de stalling verhogen met €15,- p/mnd maar dat zou dan zijn omdat de brok duurder geworden is??![]()
Ik begrijp hier dat alleen het stro duurder is geworden...

Arjen2 schreef:FlairS schreef:Krijg net een belletje van Ecobodem. Helaas kan hij geen vllas leveren.Volgens hem komt het momdjesmaat binnen en kan hij in ieder geval geen hele vracht leveren.Leuk!Geen bodembedekking voor 30 paarden dit jaar?