Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Es79 schreef:Zo bedoel ik het niet helemaal, heb het verkeerd uitgelegd, sorry!
Wat ik direct in het begin zei, een ontstoken koker maar ben af en toe slecht in uitleggen.
Bedoel niet de penis zelf hoor!![]()
![]()
Laura24 schreef:Es79 schreef:Zo bedoel ik het niet helemaal, heb het verkeerd uitgelegd, sorry!
Wat ik direct in het begin zei, een ontstoken koker maar ben af en toe slecht in uitleggen.
Bedoel niet de penis zelf hoor!![]()
![]()
devon04 schreef:haha wil dit ook ff volgen

linda_arnold schreef:Jammer ik kan de foto ook niet zien * foto kan niet gedeeplinked?? worden* Mijn ruin heeft vorig jaar ook een kleine ontsteking gehad op de plek waar zijn ballen hebben gezeten, dus was zeer benieuwd naar een foto....of het er hetzelfde uitziet
Tiffany schreef:Oke niet echt grappig meer dus, waar is de TS gebleven?
Marjolein_18 schreef:TS en wat is hierop je antwoord?

) Es79 schreef:Tiffany schreef:Oke niet echt grappig meer dus, waar is de TS gebleven?
Het is ook helemaal niet grappig! Wat bedoel je hiermee?
jeldau schreef:Ja, ik was nog aan het afwachten op jullie reacties.
Conclusie volgens jullie dus ontstoken koker?
Es79 schreef:jeldau schreef:Ja, ik was nog aan het afwachten op jullie reacties.
Conclusie volgens jullie dus ontstoken koker?
Ja, ik denk van wel.
Wie weet...misschien is t straks toch een hengst
jeldau schreef:Okee, en jullie hebben genoeg gelachen! Het had een 1 april grap kunnen zijn natuurlijk! Bedankt voor al jullie hulp ik laat morgen ff n DA komenWie weet...misschien is t straks toch een hengst