Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendy schreef:Tsja, ongelukken kunnen overal gebeuren...
Norway_girl schreef:Maar op een land vol modder loop je gewoon extra risico. En er kunnen idd overal ongeluken gebeuren, maar ik vind jouw reactie een beetje bot. Sorry hoor....
runningkawa schreef:Een modderland geeft wel extra risico's
Niet als de hoefjes in de modder staan
Maar zoals eerder geplaatste foto's tot halverwege het onderbeen geven zeker weten risico
Norway_girl schreef:En wat jij doet Wendy moet jij lekker weten meid! Maar mijn paard hoeft niet tot zijn beentjes in de blub te staan! En dat paard heb ik wél gekend, dus trek niet zo snel conclusies a.u.b! En ook paarden die gewend zijn aan modderland kunnen even snel hun benen breken. Dus wat dat betreft....
Wendy schreef:Norway_girl schreef:En wat jij doet Wendy moet jij lekker weten meid! Maar mijn paard hoeft niet tot zijn beentjes in de blub te staan! En dat paard heb ik wél gekend, dus trek niet zo snel conclusies a.u.b! En ook paarden die gewend zijn aan modderland kunnen even snel hun benen breken. Dus wat dat betreft....
Wie trekt er hier nu snel conclusies?
Norway_girl schreef:WOW haffielover das een echte zee zeg..Woon je in Noord Holland ofzo? Ik woonde voorheen ook op kleigrond en weet maar al te best hoe erg dat is idd. Gaat zo een maand over voor het weer goed is en dan nog is het vies. dat houd je je. Maar heeft jou paard geen mok? Kan me vvorstellen dat het niet bevordelijk is voor de benen......
runningkawa schreef:Tja..voor iedereen kost dat veel geld en iedereen moet er voor werken
Althans, bij mij is de loterij ook nog niet gevallen
En dat dikke loon wil in de tuinbouw zonder studie ook niet echt![]()
Norway_girl schreef:WOW haffielover das een echte zee zeg..Woon je in Noord Holland ofzo?
Urielle schreef:Norway_girl schreef:WOW haffielover das een echte zee zeg..Woon je in Noord Holland ofzo?
Naast de buitenbak bij het andere paard wat ik rij ligt een losgooipaddock die er precies zo uitziet, maar dan niet met kleigrond maar op zand. En dat is provincie Antwerpen
Worden geen paarden meer in losgezet nu maar er staan paarden bokkend en springend op stal inmiddels, die willen er uit!