Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mea schreef:Ik knip de haren niet weg, bij een kat of hond knip je ze er toch ook niet af???

Citaat:ze laten mijn ogen ook wel in mijn hoofd zitten..
smiek schreef:een kat of hond is een huisdier, die gaan niet voor de mooi, maar omdat je ze lief/leuk vind om in huis te hebben.
maar met een paard ga je naar een wedstrijd en dan wil je toch dat de jury een mooi beeld krijgt van jou en je paard, en ja dat is tegenwoordig zo kaal mogelijk
VeerenAshley schreef:smiek schreef:een kat of hond is een huisdier, die gaan niet voor de mooi, maar omdat je ze lief/leuk vind om in huis te hebben.
maar met een paard ga je naar een wedstrijd en dan wil je toch dat de jury een mooi beeld krijgt van jou en je paard, en ja dat is tegenwoordig zo kaal mogelijk
Maar ik dacht dat de jury van een afstand helemaal niet kan zien of een paard zijn tastharen nog heeft?
sherif schreef:VeerenAshley schreef:
Maar ik dacht dat de jury van een afstand helemaal niet kan zien of een paard zijn tastharen nog heeft?
geloof me meid, er is GEEN 1 jury lid die hier op let, en mocht er dan wel eentje rondlopen die hier over valt dan is dit geen goed jury-lid!!
. Lijkt mij ook zot als juryleden wél daarop gaan letten, waar gaat dressuur dan nog over? Smystique schreef:Ik heb anders wel eens de snorharen van de kat weggeknipt hoor, maar toen was ik 5 ofzo
Haha, hier nog één!!