Vergoeding bijrijdster....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KellyG

Re: Vergoeding bijrijdster....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:56

Wendy schreef:
Yinnar schreef:
Op één of andere manier schijnt het niet door de liever niet betalende bijrijders door te dringen dat je als bijrijdster ook enorm gematst bent met een verzorgpaard/pony. Ik zou zeggen koop zelf een paard en weeg die kosten af tegen € 75,00 - € 80,00 per maand. Dan kunnen we verder praten.

Dat heb ik gedaan Lachen
En ik snap echt niet dat je je voor zo'n bedrag ook nog gematst moet voelen. Het werkt naar 2 kanten, niet een.

je avater zegt al genoeg

Myrtje_

Ik zie het van 2 kanten.

Als bijrijder zou je je af kunnen vragen waarom sommige mensen een fortuin vragen om hun paard te doen op bepaalde dagen dat zij zelf niet kunnen. Je helpt hun immers uit de brand.

Maar als eigenaar kan ik me best goed voorstellen dat je een bedrag vraagt aan je verzorger/bijrijder, want het maakt gebruik van je spullen en paard.
Je betaalt natuurlijk niet voor een paard waar je zelf niets mee doet.

Wat Ariebombarie zegt, ben ik het er helemaal mee eens.
Ik heb paarden aangeboden gekregen waar ze overdreven veel geld voor 2 à 3 dagen vragen. Daar komt nog bij dat ik minstens 1 keer per week moest lessen (natuurlijk op eigen kosten).
Dan houdt het voor mij op.

Ik vind (vanuit mijn perspectief, scholier, bijbaan) dat €50,- zonder lessen, een relatief net bedrag is.

Anoniem

Dat is sinds 2 jaar.
Voorheen ook gewoon opstallen Lachen

Yinnar

Wendy schreef:
Yinnar schreef:
Op één of andere manier schijnt het niet door de liever niet betalende bijrijders door te dringen dat je als bijrijdster ook enorm gematst bent met een verzorgpaard/pony. Ik zou zeggen koop zelf een paard en weeg die kosten af tegen € 75,00 - € 80,00 per maand. Dan kunnen we verder praten.

Dat heb ik gedaan Lachen
En ik snap echt niet dat je je voor zo'n bedrag ook nog gematst moet voelen. Het werkt naar 2 kanten, niet een.

Dan snap je het dus toch. Het mes snijdt zeker aan twee kanten. Dat vertel ik nu al de hele tijd. Eigenaar blij bijrijdster blij dat ze voor maar € 75,00 - € 80,00 een paar dagen in de weken een "eigen" paard heeft.

pino_lien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 14:57

katiavl schreef:
Ik vind dat zo een scheve vergelijking he. Koop zelf een paard dan zijn die kosten niks.
Jij koopt een paard, jij hebt teweinig tijd. Door een paard te kopen geef jij toe aan de kosten.

En als iemand jou paard komt trainen, moet zij betalen omdat stallen duur zijn, en het zadel maar eens zou verslijten?

Ik geef dan nog liever 50 euro aan een half uur les van een befaamde amazone, dan aan de eigenaar. Tal van mensen die hun paard in die les willen

Haha... ja maar die zitten er dan liever zelf op!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:57

KellyG schreef:
je avater zegt al genoeg

Jij was toch degene die het had over respect naar elkaar Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:58