Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus nu geef ik de liksteen als ik hem muesli voer en als ik naar huis ga moet ie hem weer inleveren.
, ik koop ze daarom ook niet meer, ze kunnen er dan van aan de racekak gaan.
ze vind ze echt lekke! ShiningHorse schreef:Miirthe schreef:Ik heb zelf eerst een Rockies gehad, alle kleuren inmiddels. De enige die ze goed gebruikte was appel en de rode versie. Daarna een Horselyx, maar dat werd zo'n vieze smeerboel dat ik dat ook niet meer zag zitten. Ook heb ik zo'n koeiending gehad (heb ik meestal in de zomer met het warme weer) en nu heeft ze een Himalaya.
Ik doe likstenen alleen voor óf zout, of als mineralen 'aanvulling' . Lickits zijn er ook op stal; de pony die 'em heeft zit er nooit aan.
Dus nu maar aan de ponies aan de overkant gedoneerd
Miirthe schreef:Ja precies, moet wat![]()
Nu maar voor zo'n himalaya steen of kruidenliksteen. Weet jij waar ze zulke stenen hier in de buurt verkopen? ShiningHorse schreef:Miirthe schreef:Ja precies, moet wat![]()
Haha en die had 'm in 1 dag op!Nu maar voor zo'n himalaya steen of kruidenliksteen. Weet jij waar ze zulke stenen hier in de buurt verkopen?

haha nee, maar hij vind ze wel lekker, vooral die appel!
) wou ik der wel even een proefje laten doen. Was de Honing en Kamille; verdiende zeker haar waardering!