Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dees_daan schreef:@ myukii als manegeruiter heeft zij niet de verantwoordelijkheid voor de paarden van de manege, jij moet haar daar dus niet op aanvallen..
waarom zou zij een andere sport moeten gaan doen? zij kan er niets aan doen dat ze op haar manege op stands staan..
dees_daan schreef:dit was mijn gevoel er wel een beetje bij maar goed.
dees_daan schreef:ja ben ik met jullie eens, maar een manegeruiter is niet verantwoordelijk voor de natuurlijke behoeften van het paard, wil ze echt verder met paardrijden en een eigen paard, of lease paard oid, dan vind ik idd ook dat je zoveel mogelijk moet leren over de behoeften, en wat nodig is voor het welzijn van het paard
Nadya schreef:Rare vergelijking, Joyce B, het gaat hier om het houden van paarden in stands. Tja, ik vind een trailer ook een iets ander verhaal, al vind ik ook dat je daar een paard niet TE lang in moet zetten, maar dat lijkt me logisch. Gelukkig staat mijn paard vrijwel nooit in de trailer. Wedstrijden zal ik nooit doen waarschijnlijk en natuurgebieden genoeg in deze buurt, daar heb ik geen trailer voor nodig
Onyx88 schreef:IK vind wel dat hier veel te veel het beeld word geschetst dat stand zielig zijn omdat ze tot aan hun oren in de stront en pis staan en dat ze elkaar lens trappen en bijten, dat ze elkaar fijn pletten, en dat ze allemaal voernijd erdoor krijgen. Dat kan, maar dat is zeker niet in alle gevallen zo. Kijk eens iets verder dan je neus lang is.