Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misssixty schreef:viewtopic.php?f=5&t=684523&p=20148901&hilit=#p20148901
Waarom reageer je hier op als je pas over een jaar een paard wil.??????!!!!!!
Dit is echt heel vervelend voor de verkoper, enne koop vooral een paard met een probleem als dit...
Erg slim met jou budget...
Sees schreef:Echt advies kunnen we je niet geven. Hoe je een paard zo goedkoop mogelijk kunt houden, daar kan ik je geen advies in geven, een paard is namelijk niet goedkoop, nooit.
Als je geluk heb kun je goedkope stalling vinden, heeft je paard nooit wat, gaan je spullen nooit kapot, heeft je paard een perfect gebit en goede hoeven, zijn de lessen goedkoop, kun je een dealtje met iemand sluiten ivm voer etc. Maar hoe vaak gebeurt dat?
Ik denk dat je GROFweg op zo'n € 200 - 250 per maand moet uittrekken voor je paard en dat is dan nog zonder extra dierenarts / hoefsmid / tandarts / osteo / fysio kosten als je paard een keer wat heeft. Dan heb ik ook erg krap gerekend met nieuwe spullen kopen voor je paard. Zoals ik al zei, ik ben 27 en verdien genoeg maar ik heb er af en toe al moeite mee.
Wat willen je ouders precies betalen?
Sees schreef:Echt advies kunnen we je niet geven. Hoe je een paard zo goedkoop mogelijk kunt houden, daar kan ik je geen advies in geven, een paard is namelijk niet goedkoop, nooit.
Als je geluk heb kun je goedkope stalling vinden, heeft je paard nooit wat, gaan je spullen nooit kapot, heeft je paard een perfect gebit en goede hoeven, zijn de lessen goedkoop, kun je een dealtje met iemand sluiten ivm voer etc. Maar hoe vaak gebeurt dat?
Ik denk dat je GROFweg op zo'n € 200 - 250 per maand moet uittrekken voor je paard en dat is dan nog zonder extra dierenarts / hoefsmid / tandarts / osteo / fysio kosten als je paard een keer wat heeft. Dan heb ik ook erg krap gerekend met nieuwe spullen kopen voor je paard. Zoals ik al zei, ik ben 27 en verdien genoeg maar ik heb er af en toe al moeite mee.
Wat willen je ouders precies betalen?
misssixty schreef:Volgens mij bedoel je kill3rgirl

Jol1 schreef:120 Euro is ook niet veel voor stalling van zo'n groot paard, je mag wel vragen of daar krachtvoer bij inbegrepen is. Je hebt alleen nog niet uitgelegd waarom je nu al spullen wil kopen als je pas over een jaar een paard gaat kopen. Je kan toch beter nog even sparen en als je een paard hebt gekocht de juiste maat spullen aanschaffen?
mentjuh schreef:60 voor stalling :| wat voor stal is dat?? weet je wel zeker dat het een goede stal is? want het is wel overdreven weinig moet ik zeggen..