) maar even een vraagje, doe je die onderlangs vlechten of bovenlangs? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar even een vraagje, doe je die onderlangs vlechten of bovenlangs?
) 
) magic_lover schreef:volgens mij is die onderlangs gevlochten, aangezien de vlecht erop ligt (dacht ik?)
andersom kan ik wel, kijken of ik het ook op de manier kan hoe jij het doet (vast wel want mijn hengstenvlechten gaan ook altijd onderlangs en die gaan altijd heel goed
) 

Hilde_ schreef:
Mijn vlechtjes met naald & draad!
Amethyst_ schreef:is vaak zo toch dat springpaarden toch met elastiekjes worden gedaan en dressuurpaarden met naald en draad?
maar kvond t ook al vreemd, t maakt toch nix uit

Amethyst_ schreef:is vaak zo toch dat springpaarden toch met elastiekjes worden gedaan en dressuurpaarden met naald en draad?
Mik_ schreef:Amethyst_ schreef:is vaak zo toch dat springpaarden toch met elastiekjes worden gedaan en dressuurpaarden met naald en draad?
Ik zou ze zelf liever met naald en draad vlechten, maar daar heb ik meer ruimte en tijd voor nodig. Als ik ze op de vrachtwagen moet vlechten, snel hop elastiekjes dr in, en met hooguit 15 minuten klaar. Da's ideaal.
als t lukt zal ik wel ff foto maken
heb vandaag ff geoefend en het ging redelijk.