je bent er nog niet maar zo te zien komt het nu echt dichtbij!
idd aftelluhhhh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! het komt vast en zeker allemaal rond! en ook succes met het zoeken van een nieuwe stal...
)? 
)
En natuurlijk smartegeld voor degene die hij getrapt heeft. etc.etc. Nee, zou heel verstandig van haar zijn om niet met mij akkoord te gaan, dan kan ze haar lol op.
ijsklontje schreef:In al die tijd heb je goed de tijd gehad om na te denken dat zie ik wel.
ijsklontje schreef:Heb je al een nieuw plekje voor hem??.
ijsklontje schreef:Heb je eigenlijk nog meer paarden of is hij de enige?
ijsklontje schreef:Die vrouw zou wel dom zijn om nu nog terug te krabbelen.
Jaan81 schreef:Maar kunnen ze wel DNA testen zonder dat de DA bij hem in de buurt moet komen e.d.? (met bijv. manen, haren, etc?? Heb ik nl geen idee van!)
) maar het maakt voor mij verschil uit of ze dat doen om er vervolgens een dikke vette naald in te steken of slechts een haarmonster te nemen. (volgens mijn document gebeurd DNA collectie met een haarmonster) Jaan81 schreef:Verhuisd zijn vriendinnentje ook mee? Dat zou voor hem wel heel fijn zijn, denk ik.
Jaan81 schreef:Wanneer verwacht je antwoord? Of is daar ook geen peil op te trekken?

ijsklontje schreef:In al die tijd heb je goed de tijd gehad om na te denken dat zie ik wel.
Rivano schreef:Verder ga ik opzoek naar een goede rijschool voor les. Iets met klassieke rijkunst. Mijn skills worden er ook niet beter van als ik alleen maar naast hem loop..
maar ben realistisch genoeg om in te zien dat dat wel bijzonder optimistisch gedacht is.) 
merrieveulen schreef:ik was het topic evne kwijtgeraakt, mar lees dat er nog niet echt nieuws is... meid wat een gedoe is dit zeg! ik hoop maar dat alles toch nog goed gaat komen, we blijven het in de gaten houden! vooralsnog heel veel succes weer de komende tijd...
is Dak al wat aan de beterende hand nu?