monteaura schreef:Ken je maar 4 paardenmensen? Ik zou gewoon mn vader sturen. Iemand anders m helpn met halster opdoen. En hoppa, de bak in gooien.
bak is te ver weg daarvoor om dat zo ff te doen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
monteaura schreef:Ken je maar 4 paardenmensen? Ik zou gewoon mn vader sturen. Iemand anders m helpn met halster opdoen. En hoppa, de bak in gooien.
_sjrottie_ schreef:Als ie dan echt zo wild is, doe er dan heel ff 'n hengstenketting of 't touw over de neus zodat 't paard iig nog de stal uitkomt..
Hoe langer 't topic wordt, hoe meer dagen je niet kunt, dan 2 dagen dan weer 4..
Beestje had trouwens wegen een blessure een maand stilgestaan (ja, helemaal stil) dus je kon het hem niet kwalijk nemen dat er energie in zat ... maarja, plezant is anders natuurlijk ...
Welshcobfan schreef:en mocht ik ooit een ongeluk krijgen dan ga ik er zelf heen.
dan breekt nood wet en zal mijn verzorgster wel heel moeten of andere mensen voor de beweging
.
Gilraen schreef:@Quarterh0rse en runningkawa: A: Wist zij van tevoren dat ze ziek werd? Nee
B: Is het jou paard? Nee
C: je weet niet waarom hij op zo'n stal staat, en hoe zij voor hem is normaal, als ik het zo lees is ze juist hartstikke goed voor haar paard.
Kris25 schreef:DUS MORGEN HEEL RUSTIG AAN DOEN IVM MAANDAGZIEKTE!
ik zal zeker eisen dat ze het heeeeel rustig aan moet doen. Lekker veel stappen
Quarterh0rse schreef:Niet vergeten dat je af en toe nog een aai over je bol krijgt.Even kijken hoelang jij het uit houdt op een wc van 1x1 wel met een raampje voor de frisse lucht zodat je naar buiten kan kijken want dan is het natuurlijk niet erg meer
Welshcobfan schreef:Kris25 schreef:DUS MORGEN HEEL RUSTIG AAN DOEN IVM MAANDAGZIEKTE!
dankik zal zeker eisen dat ze het heeeeel rustig aan moet doen. Lekker veel stappen :)
Welshcobfan schreef:
1 keer in de week de stal uitmesten is voldoende, aangezien er elke dag goed word opgestrooit en de vieste plekke om de dag worden verwijderd.
Sylleke schreef:Quarterh0rse schreef:Even kijken hoelang jij het uit houdt op een wc van 1x1 wel met een raampje voor de frisse lucht zodat je naar buiten kan kijken want dan is het natuurlijk niet erg meer
Niet vergeten dat je af en toe nog een aai over je bol krijgt.
. en ja ik ken maar 3 paardenmensen als back-up. Had er vroeger wel meer, maar tijden veranderen en mensen ook. Heb nu 3 hele goede over waarvan ik die 2 graag wil helpen over hun angst heen
Vliegles zal wel meevallen, pony heeft wel een rustig karater. en over dat uitmesten ehb ik op eerdere pagina's ook al gezegt dat dat op die manier gebeurd
Gilraen schreef:[***]: Ik ken haar niet! Maar ik vind het belachelijk hoe er naar haar gereageerd wordt! Mensen doe gewoon normaal! Verplaatst je is in haar positie, gedaane zaken zijn nou eenmaal niet te veranderen. Stelletje kinderen

Gilraen schreef:onredelijke mensen, ik ga slapen doei
Ennuh Welshcobfan, laat je niet gek maken, ziek maar lekker uit
slaap lekker. het is ondertussen best frustrerend dat je mensne niet kan duidelijk maken dat ik het zo ook neit gewilt had en dat ik er nu niet meer aan kan veranderen, hoe graag ik ook wil. Gedane zaken nemen geen keer... Welshcobfan schreef:Kris25 schreef:DUS MORGEN HEEL RUSTIG AAN DOEN IVM MAANDAGZIEKTE!
dankik zal zeker eisen dat ze het heeeeel rustig aan moet doen. Lekker veel stappen
Sylleke schreef:Onredelijk?
Ik vind het onredelijk dat je er zo licht over gaat.
Maar ja, wat maakt een weekje stal nou toch uit? Hartstikke gezond en fijn voor d pony.
Ik had het ook neit zo gewilt. ik moet idd zorgen voor een betere back-up. dat is het grootste probleem. daar kom ik nu achter. Ik ging ervan uit dat mijn back-up goed genoeg was maar nee.. ik moet voor een extra back-up zorgen.. Gilraen schreef:onredelijke mensen, ik ga slapen doei
Ennuh Welshcobfan, laat je niet gek maken, ziek maar lekker uit