Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pmarena schreef:Mazzelpik![]()
Neonlight schreef:Hier weer de gelukkigste mens van Bokt! De verkoop gaat niet door! We hebben wel al afspraken gemaakt, ze krijgt het te horen als ie alsnog verkocht wordt, als ie nog hengst is op 3 jaar oud 2 gratis dekkingen en hij is weer van mij!!!

Nee, zonder gekheid, ik kreeg vrij snel een telefoontje terug met het verlossende woord!
Faas schreef:Weet je wat ik wel zou doen Neonlight? Ik zou een bosje boemen langs laten sturen. Al is het maar om je goede wil en dankbaarheid te tonen.

(en jij ook een potje natuurlijk
) whoopylover schreef:Gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat die mensen niet moeilijk doen
Weet je wat je ook kan doen, voor het geval dat je hem toch laat castreren, laat sperma afnemen voor KI, dan heeft ze ALSNOG de dekking(en jij ook een potje natuurlijk
)
vraagje, maar ik heb dat nog nooit gedaan, bloemetje verstuurd, hoe doe ik dat? Kan moeilijk vanaf de bloemenzaak hier een boeketje 100 km verderop laten bezorgen. Zijn daar misschien zogenaamde internetbloemisten voor of hoe pak ik dat aan?
Dinsdag even bestellen, las wel dat op maandag het moeilijker was ivm de bloemen. En we willen natuurlijk wel het beste voor deze mensen!
Neonlight schreef:whoopylover schreef:Gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat die mensen niet moeilijk doen
Weet je wat je ook kan doen, voor het geval dat je hem toch laat castreren, laat sperma afnemen voor KI, dan heeft ze ALSNOG de dekking(en jij ook een potje natuurlijk
)
Dat zal denk ik niet lukken, ten eerste zal het denk ik vrij prijzig zijn, ten tweede, als hij voortijdig gecastreerd wordt is hij nog dusdanig jong dat zijn sperma niet voldoende kwaliteit zal hebben om in te vriezen.
En een bloemetje is een superidee, had daar nog niet aan gedacht. Wel om eventueel wat meer geld over te maken, maar kan dat beter in een bloemetje stoppen. Even eenvraagje, maar ik heb dat nog nooit gedaan, bloemetje verstuurd, hoe doe ik dat? Kan moeilijk vanaf de bloemenzaak hier een boeketje 100 km verderop laten bezorgen. Zijn daar misschien zogenaamde internetbloemisten voor of hoe pak ik dat aan?
Ik vond het echt rot om te lezen dat je spijt had van de verkoop en ik kon het me dus ook goed voorstellen. Maar ben echt blij voor je dat je hem houdt, want vind het echt een prachtig veulen (met ook nog eens leuk bloed)