Spijt van verkoop, wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Re: Spijt van verkoop, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 09:55

Fijn dat het zo gelopen is.
Heel veel plezier nog met hem.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 09:58

Dank jullie wel voor die lieve reacties.

Enne....
pmarena schreef:
Mazzelpik

Echt wel!!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 10:08

Neonlight schreef:
Hier weer de gelukkigste mens van Bokt! De verkoop gaat niet door! We hebben wel al afspraken gemaakt, ze krijgt het te horen als ie alsnog verkocht wordt, als ie nog hengst is op 3 jaar oud 2 gratis dekkingen en hij is weer van mij!!!

hoe kan het ineens zo snel??
is er ff versneld een week voorbij gegaan ofzo??
maar wel gefeliciteerd

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 10:10

Gefeliciteerd. Op een fijne en sociale manier afgehandeld. Nu tijd voor een feessie!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 10:12

ik heb heel het topic gevold

SUPER maaike dat je hem weer "terug" hebt!!!!!!!

heel veel plezier met m en geniet ervan!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 10:57

@Meiske16: Ja, er is inderdaad versneld een week voorbij gegaan. Was wel een relaxed weekje, want het weekend bleef maar doorgaan. Nee, zonder gekheid, ik kreeg vrij snel een telefoontje terug met het verlossende woord!
Haar man was bang dat het een geldkwestie was, dat ik het veulen voor meer kon verkopen aan iemand anders, maar zij geloofde dat gelukkig niet. Als bewijs ga ik hun dus ook regelmatig foto's sturen van hem! Kunnen hun ook mooi bijhouden of ie geschikt voor de dekkingen blijft.

SSindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 13:02

Ik was een beetje laat met mijn pb terug aan je, maar nu alsnog heeeeeeel erg gefeliciteerd dat hij lekker bij jou kan blijven!!!

joehoe!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 14:27

Weet je wat ik wel zou doen Neonlight? Ik zou een bosje boemen langs laten sturen. Al is het maar om je goede wil en dankbaarheid te tonen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 14:37

Faas schreef:
Weet je wat ik wel zou doen Neonlight? Ik zou een bosje boemen langs laten sturen. Al is het maar om je goede wil en dankbaarheid te tonen.

idd!!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 14:54

nou toch nog een happy end

Gelukkig zijn er nog mensen met echte paardengevoelens

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:27

Je zal wel opgelucht zijn nu je je moeilijke telefoontje achter de rug hebt en je paard kan houden. Gefeliciteerd en veel plezier met je paardje toegewenst. Het idee van Faas om een bloemetje te sturen is wel een goed idee. Of anders eventueel een bedankkaartje.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:56

Goed gedaan! Eerlijk duurt het langst, gelukkig heb je geen verhalen verzonnen maar gewoon rustig en eerlijk verteld wat je probleem was en de koper kon nadenken en kiezen. Waren er maar meer zo in de paardenhandel....Bloemetje idd zeer zeker doen!!!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:04

Goed opgelost.........hardstikke fijn voor je!!!!!!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:29

Gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat die mensen niet moeilijk doen
Weet je wat je ook kan doen, voor het geval dat je hem toch laat castreren, laat sperma afnemen voor KI, dan heeft ze ALSNOG de dekking (en jij ook een potje natuurlijk )

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:52

Ik zit al een hele tijd met spanning mee te lezen. Daar is het verlossende woord.
Super voor je gefeliciteerd! Gelukkig dat deze mensen zoveel begrip op konden brengen...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:57

Ja zou inderdaad iets als dank sturen! Dat je het goed meent en zo laat zien aan hun dat je helemaal blij bent!!
Super, echt heel fijn voor je, kan me je opluchting goed voorstellen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:26

whoopylover schreef:
Gefeliciteerd!!!
Weet je wat je ook kan doen, voor het geval dat je hem toch laat castreren, laat sperma afnemen voor KI, dan heeft ze ALSNOG de dekking (en jij ook een potje natuurlijk )

Dat zal denk ik niet lukken, ten eerste zal het denk ik vrij prijzig zijn, ten tweede, als hij voortijdig gecastreerd wordt is hij nog dusdanig jong dat zijn sperma niet voldoende kwaliteit zal hebben om in te vriezen.

En een bloemetje is een superidee, had daar nog niet aan gedacht. Wel om eventueel wat meer geld over te maken, maar kan dat beter in een bloemetje stoppen. Even een vraagje, maar ik heb dat nog nooit gedaan, bloemetje verstuurd, hoe doe ik dat? Kan moeilijk vanaf de bloemenzaak hier een boeketje 100 km verderop laten bezorgen. Zijn daar misschien zogenaamde internetbloemisten voor of hoe pak ik dat aan?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:29

Zoek op Google op "bloemetje bezorgen" .... dan kun je heel wat kiezen

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:38

of bv via je eigen bloemenwinkel op de hoek als die is aangesloten bij "fleurop". Dan betaal je het daar en geven zij de order door aan een fleurop bloemist bij hen in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:46

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:36

Oke, bedankt, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Dinsdag even bestellen, las wel dat op maandag het moeilijker was ivm de bloemen. En we willen natuurlijk wel het beste voor deze mensen!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:02

Neonlight schreef:
whoopylover schreef:
Gefeliciteerd!!!

Dat zal denk ik niet lukken, ten eerste zal het denk ik vrij prijzig zijn, ten tweede, als hij voortijdig gecastreerd wordt is hij nog dusdanig jong dat zijn sperma niet voldoende kwaliteit zal hebben om in te vriezen.

En een bloemetje is een superidee, had daar nog niet aan gedacht. Wel om eventueel wat meer geld over te maken, maar kan dat beter in een bloemetje stoppen. Even een vraagje, maar ik heb dat nog nooit gedaan, bloemetje verstuurd, hoe doe ik dat? Kan moeilijk vanaf de bloemenzaak hier een boeketje 100 km verderop laten bezorgen. Zijn daar misschien zogenaamde internetbloemisten voor of hoe pak ik dat aan?

Meer geld zou ik niet doen. Steek dat in een met zorg gemaakt boeket. Dat zullen ze echt waarderen. Gewoon omdat bloemen al zoveel zeggen.

Ga ook gewoon even naar een Fleurop dealer (meeste bloemenzaken zijn dat wel hoor) dan weet je ook dat je kwaliteit laat bezorgen. Internet vind ik daarvoor nog niet ech tje van het.

Ik zou zeker 25 euro besteden aan een mooi boeket. Dat zijn deze mensen zeker waard!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:11

Je kan op www.telefoongids.nl het nummer en adres van die mensen zoeken en daar staat ook bij bloemetje bezorgen! dus kan je het ook via dat doen

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:16

Hey Maaike, heb het hele topic doorgelezen.. Had op AppaloosaPlaza al wel gelezen dat je hem verkocht had (of hier op Bokt ik weet niet meer) en vond het al zo knap van je dat je zo op de keuring hem ineens verkocht had. Toen wij met Bo op de keuring waren in 2004 waren er ook een aantal mensen geinteresseerd maar ik kon d'r gewoon (nog niet) verkopen. En inmiddels is ze alweer 1 jaar en 4 maanden oud en staat ze een stuk verderop lekker tussen de andere jonge paarden Ik vond het echt rot om te lezen dat je spijt had van de verkoop en ik kon het me dus ook goed voorstellen. Maar ben echt blij voor je dat je hem houdt, want vind het echt een prachtig veulen (met ook nog eens leuk bloed)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:24

SUPER !!! GEFELICITEERD !!!

Goed van je dat je gebeld hebt...alles eerlijk hebt verteld en het nu ook nog uitpakt! Zie...eerlijk zijn en je emoties tonen is zo gek nog niet

Veel plezier met je kereltje!