praten met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Re: praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 09:13

Jooske schreef:
sorry hoor, maar ik heb dit topic maar om 1 reden geopent en dat is om de ervaringen van andere mensen op dit gebied te horen. Er staat duidelijk aan het begin van dit topic dat ik dit topic niet open om te horen of iemand er wel of niet in gelooft en toch zie ik bijna niets anders in dit topic! Ook zie ik mensen die hier een berichtje zetten om iemand te vinden die met hun paard kan praten. Ik stel voor dat diegene dan zelf een topic opent, want dat is niet wat hier de bedoeling is.
En omdat hier een aantal mensen op dit topic zitten die met paarden kunnen praten wordt dit meer een topic om met paranormale mensen in contact te komen dan om ervaringen te delen.
Ik ben echt alleen geinteresseerd in de ervaringen van mensen die iemand met hun paard hebben laten praten en dus NIET in de mening van anderen.
Het spijt me dat ik het zo moet zeggen, maar het topic gaat zo de verkeerde kant op.

Ik heb je ge-pb't met mijn ervaring.

Je hebt wel gelijk: het topic gaat een beetje de verkeerde kant op en sommige reacties hier zijn erg offtopic en zouden op "commercieel" beter op hun plaats zijn.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:30

ik praat niet meer met dieren voor mensen .... dus geen aanvragen aub !!!!!!!!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:30

wooow ik hyeb dit hele topic even doorgespit zeg. dus interesseert me wel zeg maar. ik heb er ook over na zitten te denken mij lijkt dat ook wel eens interessant zeg maar omdat te doen kan iemand misschien even een lijstje maken wie het doiet hoe duur het kost ik pb diegene wel even wnat ik wil graag gewoon wat vragen stellen aan diegene over hoe ut werkt en blabla gewoon wat interesse ik blijf dit volgen wel interessant

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:17

even een vraagje dat boek waar over gesproken weerd lijkt me erg leuk en interessant om te doen... heet dat boek iets met paardenwijsheid???/ bedankt...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:06

hmms wanneer begrijpt iedereen dat ik het NIET meer doe ..
zou dit topic niet op slot mogen want ik word gek van alle aanvragen ...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:30

Dan moet je dat per PB melden, want dit topic gaat NIET alleen over jou...!!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:41

heet dat nou paardenwijsheid want ga k morgen kopen :P:P:P?

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 09:03

Sorry hoor Shadowflower maar zou je niet meer willen reageren op mijn topic. Dankzij jou en enkele anderen heeft dit topic een totaal andere functie gekregen dan wat ik ermee bedoeld had! Ik stel voor dat je of een ander topic opent of gewoon niet meer reageert op dit topic, want dit is niet leuk meer. Ik heb dit al eerder gezegd maar kennelijk is het voor jou nodig het nog een keer te zeggen, jammer hoor.
Het laatste wat ik trouwens ga doen is mijn topic sluiten omdat jij last hebt van alle aanvragen, je hebt zelf een soort van reclame voor jezelf lopen maken in een topic waar dat niet thuishoort.

Maargoed, even over het onderwerp .
Ik heb een consult aangevraagd bij Annika Beijer van de site www.pratenmetpaarden.nl Ik heb ook mn vragen aan Jessie al verzonnen deze zijn:
1 Ben je gelukkig of wil je iets veranderd zien?
2 Hoe kom je aan de littekens op je achterbenen en heeft dit wat te maken met dat je bang bent kort vast te staan en om in benauwde ruimtes te gaan.
3 Hoe vind je het rijden gaan?
4 Hoe is je geschiedenis, wat heb je meegemaakt in je leven?
5 Wat is je liefste wens voor de toekomst?

Zijn wel goede vragen toch ?

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:06

Jooske schreef:
Sorry hoor Shadowflower maar zou je niet meer willen reageren op mijn topic. Dankzij jou en enkele anderen heeft dit topic een totaal andere functie gekregen dan wat ik ermee bedoeld had! Ik stel voor dat je of een ander topic opent of gewoon niet meer reageert op dit topic, want dit is niet leuk meer. Ik heb dit al eerder gezegd maar kennelijk is het voor jou nodig het nog een keer te zeggen, jammer hoor.
Het laatste wat ik trouwens ga doen is mijn topic sluiten omdat jij last hebt van alle aanvragen, je hebt zelf een soort van reclame voor jezelf lopen maken in een topic waar dat niet thuishoort.

Maargoed, even over het onderwerp .
Ik heb een consult aangevraagd bij Annika Beijer van de site www.pratenmetpaarden.nl Ik heb ook mn vragen aan Jessie al verzonnen deze zijn:
1 Ben je gelukkig of wil je iets veranderd zien?
2 Hoe kom je aan de littekens op je achterbenen en heeft dit wat te maken met dat je bang bent kort vast te staan en om in benauwde ruimtes te gaan.
3 Hoe vind je het rijden gaan?
4 Hoe is je geschiedenis, wat heb je meegemaakt in je leven?
5 Wat is je liefste wens voor de toekomst?

Zijn wel goede vragen toch ?

erg goede vragen ja zet je het hier neer als je je consult hebt gehad?

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:32

oh ja ben inderdaad wel benieuwd?

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 11:08

Ja, tuurlijk zet ik hier de antwoorden neer! Ik hou jullie op de hoogte Ik ben echt zo benieuwd wat eruit komt!
Groetjes, Jooske.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:21

ik reageer hier nog een keer ..
kijk ik communiceerde heel graag met dieren en doe het nog heel graag
maar wat ik jammer vind is dat veel mensen een consult aanvragen en vervolgens geen geld op mijn rekening storten waardoor ik een hoop extra werk heb aan mensen die hun afspraken niet nakomen ... ook verwachten mensen antwoorden en als ik een ander antwoord geef dan gedacht is het *verkeerd* dit vind ik heel erg jammer bij het communiceren met dieren voor mensen en ik geloof ook dat dit mede communicerende mensen met dieren dit juist jammer vinden eraan ...
ik hoop dat jij (jooske) er toch een beetje begrip voor hebt ... want ik doe het echt graag maar niet op deze manier

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:54

Monique_Casi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:01

shadowflower schreef:
ok ... wat ik nog wel wil zeggen is dat er op de momenten van het consult het paard met rust gelaten moet worden omdat je anders hele onduidelijke antwoorden krijgt .. een paard kan immers ook geen 2 dingen tegelijk

Hoi,
Ik zie dus dat jij met paarden kan praten Ben ik heel blij mee...
Ik zou heel graag willen dat er iemand met mijn paard casi gaat praten.
Zou jij dat denk je kunnen? Ik heb geen flauw idee hoe dat moet met dat geld enzo maar hopelijk zal dat wel lukken.
Groetjes monique

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:21

@Monique_casi:
Volgens mij geeft Shadowflower al een paar keer aan dat ze GEEN gesprekken meer wil voeren..

shadowflower schreef:
ik praat niet meer met dieren voor mensen .... dus geen aanvragen aub !!!!!!!!

Misschien eerst het hele topic lezen??

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:14

dankje cer dat jij het nog eens zegt .. ik weet niet wat al die mensen aan hun ogen mankeren .... na ja bedankt dat je het hebt gezegt tegen haar .. ^^

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:44

Ik zou ook wel eens iemand met mijn pony willen laten praten. Zou ik daar gewoon een nieuw topic voor kunnen openen?

@ Jooske: Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden en hoe het gesprek verlopen is!
@ Shadowflower: Kun je niet gebruik maken van leestekens i.p.v. al die MSN-taal. En één puntje is meer dan genoeg.

Groetjes Aniek !

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:15

niekoezz voor de 2e keer ik ben je slaafje niet denk niet dat je dingen van mij kan eisen ... ik vond je pbtje ook zeer onbeschoft ..

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:23

Hee shadowflower
Ik vind dat je niet zo heftig hoeft te reageren.(niet boos bedoeld hoor)
Maar het is goed wat je doe met paarden praten (noem ik het maar)kun je niet zorgen dat je eerst betaald krijg en dan met die paarden gaat praten? dan maak je de mensen blij die je wel gwoon betalen en jou als horsewisperer(of hoe je het schrijft)willen hebben. Er zijn niet zoveel mensen die dit kunnen dus ik vind dat je er mee door moet gaan het is heel dankbaar wat je doet niet alleen voor de mensen maar ook voor de paarden

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:54

ja dat dacht ik ook maar het is zo dat mensen eerst een hele uitleg willen nou ok .. dan geef ik ze antwoorden op hun vragen over het paarden praten en dan geef ik ze mijn rek nr om het geld over te maken omdet ze geintereseert zijn .... en dan spontaan hoor ik er niks meer van .. dat is zo irritant . ook ga ik me nu verdiepen in het magnetiseren van paarden ... dit omdat je hier ook veel uit kunt halen ..en het weer nieuwe verhalen voor mij laat zien .. (wat ik meestal erg leerzaam vind )

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:56

Ja en je moet gwoon lekker door gaan met wat je doe dat doe je goed

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:59

heb ik jou wel eens een consult gedaan voor jou . aangezien je zo positief bent maar ik me je niet kan herinneren ...(niet dat er niet meer mensen positief zijn .. juist best wel veel .. 2 a 3 mensen begrepen de antwoorden niet .. maar voor de rest hebben alle mensen er veel aan gehad )

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 05:16

Dacht dat je niet meer zou reageren in dit topic?! Er was verzocht om je promotie ergens anders te gaan houden! Doe dat dan ook!
Dit topic is voor ervaringen van mensen die met hun paarden hebben laten praten!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 05:24

ja, shadowflower heeft ook een beetje moeite met lezen... Ze verwijt het anderen maar doet het zelf ook niet, jammer is dat...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:39

Volgens mij kunnen de anderen ook niet lezen.
Er staat namelijjk al een paar keer op dat ze geen aan vragen meer wil en blijkbaar krijgt ze die nog steeds.