Jooske schreef:sorry hoor, maar ik heb dit topic maar om 1 reden geopent en dat is om de ervaringen van andere mensen op dit gebied te horen. Er staat duidelijk aan het begin van dit topic dat ik dit topic niet open om te horen of iemand er wel of niet in gelooft en toch zie ik bijna niets anders in dit topic! Ook zie ik mensen die hier een berichtje zetten om iemand te vinden die met hun paard kan praten. Ik stel voor dat diegene dan zelf een topic opent, want dat is niet wat hier de bedoeling is.
En omdat hier een aantal mensen op dit topic zitten die met paarden kunnen praten wordt dit meer een topic om met paranormale mensen in contact te komen dan om ervaringen te delen.
Ik ben echt alleen geinteresseerd in de ervaringen van mensen die iemand met hun paard hebben laten praten en dus NIET in de mening van anderen.
Het spijt me dat ik het zo moet zeggen, maar het topic gaat zo de verkeerde kant op.
Ik heb je ge-pb't met mijn ervaring.
Je hebt wel gelijk: het topic gaat een beetje de verkeerde kant op en sommige reacties hier zijn erg offtopic en zouden op "commercieel" beter op hun plaats zijn.

.
Zijn wel goede vragen toch ? 
Ben ik heel blij mee...