TabeR schreef:Exeption schreef:Waarom zoek je een bijrijder? Of zoekt de bijrijder jou?
1. Als jij een bijrijder zoekt omdat A jij tijd te kort hebt of B financieel krap zit = Geen geld vragen. Jij wordt geholpen.
Met dit standpunt ben ik het ene kant eens maar andere kant ook niet
..
wat als je je pony moet verkopen.. en je wil hem echt niet kwijt en je hebt een bijrijdster .. die niets betaald..
misschien is het dan een tussenoplossing.. om die bijrijdster geld te laten betalen..
Tja, maar als je je bedenkt dat als je al geen geld heb voor stalling. Wat doe je dan met een DA rekening?
Kan je moeilijk je bijrijder mee opzadelen denk ik....
Ik heb een bijrijder, maar niet voor de kosten. Als ik zelf meer tijd wil kan ik haar op een stal met weidegang zetten...
Dit meisje vind het geweldig, zit midden in de stad zodat ze geen lange afgelegen wegen hoeft te rijden en met aardig wat leeftijdsgenootjes.
Ze heeft bijna een 'eigen' pony, en ik ben erg blij op de stal waar ik nu sta alleen komen de paarden daar niet buiten op de wei.
Op deze manier komt ze ook buiten en heeft iemand anders ook erg veel plezier van haar...
Maar daartegenover doe ik ook dingen. Ik koop vaak zelf dingen voor hem, zoals laatst dat hij met z'n staart schuurt dan koop ik daar wat voor. ook ben ik degene die het zadel onderhoudt en de hoofdstellen poetst. Als hij naar de smid moet of een wondje heeft meldt ik dat er verzorg ik het. Dekens die vies zijn vervang ik door schone, en ga zo maar door. Lessen en wedstrijden betaal ik zelf. De eigenaar is allang blij dat zijn paard wordt uitgebracht in de wedstrijd en dat hij goed verzorgt wordt
.