Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

laida schreef:ik heb de devon-aire cool cottons rijbroek.
ze zitten echt super maar ik ben wel een beetje bang dat de kwaliteit iets minder is, maar dat zal de tijd wel uitmaken.
SisLeone schreef:Ik ben wel benieuwd hoor. Heb paar weken geleden Horka rijbroek besteld.Ik wacht ongeduldig af... als ie bevalt ga ik wel meer bestellen. Ben blij dat ik eens een keer meer keus heb.
LIQUITA schreef:Hoi....ik zou graag willen weten hoe lang de "Devon Aire stretch blouses" valt. Valt de blouse tot over de bips, valt hij groot, klein of gewoon goed???
Wat is de levertijd als ik hem bestel (lange mouw).
Ik hoor/lees het graag en alvast bedankt.
vinci schreef:Hoi,
weet je al iets meer over mijn bestelling...
ik had een rijjas en blouse bij je besteld. weer terug gestuurd en andere maten opgegeven...
SisLeone schreef:En hoe zit het met de Horka broek? Heb je ze al te pakken gekregen?
Vera26 schreef:SisLeone schreef:En hoe zit het met de Horka broek? Heb je ze al te pakken gekregen?
Ze konden er niet veel meer over zeggen. Alleen dat hij er aan kwam.
gevonden schreef:Is het misschien ook niet een idee om een rijbroek te maken voor zwangere vrouwen?
Heb het zelf gehad dat ik niet meer kon rijden omdat de broek niet meer dichtpaste, ik vond een nieuwe broek kopen een beetje een dure hobby ( tis natuurlijk maar tijdelijk)
Misschien is eenbroek geen goed ideen, maar een band ofzo die je tussen de sluiting van je rijbroek kunt bevestigen zodat de broek toch meer ruimte heeft bij de buik.
als je snapt wat ik bedoel ( vind het wat lastig uitleggen)
judithh schreef:hoi vera..
ik ben op je site geweest en wil graag een broek bestellen, ik ben opzoek naar een champagne/gele broek, ik start namelijk met een blauw jasje en wil daar de bovenstaande kleur broek bij.
de enige broek die ikzelf kon vinden op je site was de horka winner standaard, heb je misschien voor mij een foto van de werkelijke kleur?
ik heb namelijk de kleur die ik zoek in mijn hoofd en ik zou het erg jammer vinden als hij niet de kleur is die ik zoek.
alvast bedankt voor de info..
vinci schreef:voor de mensen die al wat op deze site hebben besteld?
wat zijn jullie reacties...
ik zou graag willen weten hoe de dunne bodywarmers uitvallen? (voor de mensen die deze hebben besteld)
Roxx schreef:Zijn de mouwen van die Devon Air Stretch blouses lang genoeg voor iemand met lange armen (ben 1.93 en heb de daarbij behorende lange armen, dus vandaar)?
Wil je mij ook een plaatje van de gele en champagnekleurige broeken mailen? Ik pb m'n mailadres even!