Iemand ervaring met BM Stables?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: Iemand ervaring met BM Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:26

Dat is echt een misselijke streek zeg zo een site de lucht in knallen Boos! .

De klagers zijn ws allemaal mensen die hun paard niet hebben laten keuren bij aankoop.En dat is het stomste wat je kunt doen ............

Mijn tinker komt ook bij een kleine handelsstal vandaan en deze mensen zijn eerlijk geweest wat ;ik moest eerst naar huis om er over na te denken. (van hun)
En een half jaar omruilgarantie is zeer klantvriendelijk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:29

@ Bol................. Wat zijn in hemelsnaam die bultjes dan? Waarom ben je zoooo ontzettend boos. Maar ben je ook boos op de VA die deze bultjes OOK niet had gezien???

Ach, zo een website geeft alleen maar aan hoe zielig sommige mensen kunnen zijn.............. had ook bij leen Bakker kunnen gebeuren hoor......... hebben ze toch zo een onwijs mooi bankstel gekocht voor 250 euro.............. en wat gebeurt er binnen 2 jaar!!!! Let op he Binnen 2 jaar!!!! ging de stof dun worden......... NOuouuuou MEID echt, schandalig!!! We hebben de consumentenbond ingeschakeld, maarja die nam ons verhaal niet echt serieus............ dus maar de ombudsman....... die keek ons ook een beetje vreemd aan....... Maar toch vind ik dat een bankstel van 250 euro minstens 10 jaar mee moet gaan en ik ga hoe dan ook mijn gelijk krijgen.............

En nog wat.................... Een paard dat voor mij makkelijk te rijden is hoef dat voor een ander niet te zijn, een paard dat thuis superbraaf is kan dat op vreemd terrein niet zijn.......... Maarja om DAT te weten heb je kennis van paarden nodig, en als je kennis van paarden hebt dan weet je wat voor een paard je waarvandaan uit welke prijsklasse en wat je daarvan kan verwachten............. maar er zijn een berg meer mensen die denken kennis te hebben.....

Je kan beter naar de hogere prijsklasse gaan Natas, daar worden ongezien en over de telefoon paarden verkocht van 6.000 euro.......... zo van oooooo doe mij die maar hoor Haha! Haha! Haha! en dan moeten ze nog 5maanden worden Haha! Haha! Haha! En nooit gezeik mee ..............

Die mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten, hebben nog altijd praatjes voor 10 ook............

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:33

kijk! dit vind ik netjes reageren Nessie!!

Zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:43

gijsenkim schreef:
@
Ach, zo een website geeft alleen maar aan hoe zielig sommige mensen kunnen zijn.............. had ook bij leen Bakker kunnen gebeuren hoor......... hebben ze toch zo een onwijs mooi bankstel gekocht voor 250 euro.............. en wat gebeurt er binnen 2 jaar!!!! Let op he Binnen 2 jaar!!!! ging de stof dun worden......... NOuouuuou MEID echt, schandalig!!! We hebben de consumentenbond ingeschakeld, maarja die nam ons verhaal niet echt serieus............ dus maar de ombudsman....... die keek ons ook een beetje vreemd aan....... Maar toch vind ik dat een bankstel van 250 euro minstens 10 jaar mee moet gaan en ik ga hoe dan ook mijn gelijk krijgen.............

Haha! Haha! Haha!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:27

Dit topic bewijst maar weer dat de mensen die achter BM-Stables staan sterker staan dan degene die ertegen zijn..

Ik ben en blijf positief over BM.. Haha!

Sletjesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:46

ik ben er geweest
was er zeker niet weg van.. Verdrietig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:48

Sletjesz schreef:
ik ben er geweest

gelukkig neemt 95 % van de bokkers jou alleen al vanwege je naam niet serieus.............

Sorrie, kon het niet laten

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:51

Sletjesz schreef:
ik ben er geweest

En waarom ben je er niet weg van dan?

Dit is wel erg makkelijk gezegd.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:17

gijsenkim schreef:
Sletjesz schreef:
ik ben er geweest

gelukkig neemt 95 % van de bokkers jou alleen al vanwege je naam niet serieus.............

Sorrie, kon het niet laten

HAHA! ik dacht het,jij zegt het!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:42

Sletjesz schreef:
ik ben er geweest

Dat kan, maar kun je dan ook eerlijk zeggen waarom, wat er dan was?
Zo'n antwoord is een beetje kort Lachen

Tja, zo ken ik ook iemand die zeker weten slechte dingen zegt over de stal waar ik eerst gestaan heb.
Die heeft daar een paard gekocht en wilde ze om een vage reden niet meer.
En bestempelde toen de eigenaar als oplichter enz.
Maar als ik ergens mijn handen voor in het vuur durf te steken is dat hij nooit iemand oplicht, want daar is hij veel te eerlijk voor.
en ik zou zo graag die mensen eens willen spreken en vragen wat nu de echte reden was, dat ze het paard niet meer wilde. Als ze dat eerlijk durven te zeggen tenminste, maar dat doen die soort lui meestal niet.
want ze zijn o zo goed en weten alles.

Zegt dus meer over die persoon, dan over de stal Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:46

runningkawa schreef:
Sletjesz schreef:
ik ben er geweest

Dat kan, maar kun je dan ook eerlijk zeggen waarom, wat er dan was?
Zo'n antwoord is een beetje kort Lachen

Tja, zo ken ik ook iemand die zeker weten slechte dingen zegt over de stal waar ik eerst gestaan heb.
Die heeft daar een paard gekocht en wilde ze om een vage reden niet meer.
En bestempelde toen de eigenaar als oplichter enz.
Maar als ik ergens mijn handen voor in het vuur durf te steken is dat hij nooit iemand oplicht, want daar is hij veel te eerlijk voor.
en ik zou zo graag die mensen eens willen spreken en vragen wat nu de echte reden was, dat ze het paard niet meer wilde. Als ze dat eerlijk durven te zeggen tenminste, maar dat doen die soort lui meestal niet.
want ze zijn o zo goed en weten alles.

Ik weet het wel RK Haha! Haha! Haha!

Bij jullie op stal fokken ze ook sportpaarden........... DUS paarden met genoeg karakter voor de sport.......... het geeft een keer een bokje, gaat een keertje staken en de ruiter denkt HOLY SHIJT Dat is eng........... stopt met rijden............. en tja dan heb je een karakterpaarde die denkt............ 1 - 0 ............. eheeeeen nuuuhul,..... eeeeeeheeeeeen NUHUUUUUUUUL een nuhhull een nuuuhuuuul eeen nul............. en ga dat maar eens rechtbreijen...........

daar gaat het verkeerd

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:47

joeylover schreef:
Had je deze link al: www.bmstables.com
Ik ben er zelf nog nooit geweest, kan er dus ook geen uitspraken over doen.

joeylover waar had je deze link gevonden.

Zit ff heel het toppic door te lezen .
Dat er goede en slechte ervaringen zijn dat heb je overal mee.
en dat niet alle mensen het met elkaar eens zijn ook .

maar om nu een site te gaan maken over een enkele ervaring om zo iemands zijn levenswerk nu de grond in te trappen vind ik ronduit waardeloos Boos! .

ik heb zelf geen ervaringen met bm stables maar neus regelmatig op hun site en vind het op voorhand heel netjes dat ze er al bijzetten wat de paarden mankeren als ze iets mankeren.
dat kun je niet van iedereen zeggen.

en natashja aan alle positieve reacties die hier staan zou ik gewoon lekker doorgaan en ik blijf ook zeker op je site kijken .
( en mischien als ik ooit voor mijn dochter een ponytje ga kopen kom ik wel ff bij jou langs) Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:50

als ik ooit voor mijn sanne een pony wil kopen koop ik het dier ook bij BM............... en geloof me ik ben echt kritisch Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:51

Kun jij gedachten lezen?? Haha!

Zelf heb ik dat paard 2 maanden gereden en het was idd geen gemakkelijke tante. Maar niet gemeen, eerder wat wantrouwend.

Zelf heb ik het paard voor gereden en ook verteld hoe ze was en dat was allemaal oke, ze zochten juist een paard met pit.
En ze heeft er zelf een paar keer op gereden en dat ging erg netjes.
Maar ja, de rest van de tijd reed ik haar ook nog en dat zal wel net voldoende geweest zijn.

Ze hebben het paard gekocht en de staliegenaar moest haar terug nemen want ze was kreupel
Tuurlijk...
Een 4 jarige die 4 jaar nooit wat gemankeerd heeft Slapen

Als mensen nu gvd eens leren rijden.
En als er in een advertentie staat, wakker paard, dat je geen manege knol aantreft.
Als er met opstappen verteld word dat je zachte hulpen moet geven en als ze bang is, niet moet gaan schreeuwen en schoppen, maar zelf rust moet houden.
Dan is er niks verboren gebrek...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:58

ja maar als je geleerd is dat je rechtsaf gaat door heel hard aan de rechterteugel te trekken ............... EN dat dit de afgelopen 5 jaar dat je op die manege hebt gereden inderdaad erg goed werkte........... op de manegepaarden............... dan kom je idd iets bedrogen uit op een paard die gewend is corect aan de hulpen te staan.

Het is dat ik het zielig vind voor Kawa............ maar anders zou je hem in kunnen zetten als dekselopjeneuspaard........ ook niet goed want die krijg je binnen een dag terug met het stempel levensgevaarlijk..........

En zo bedoel ik.............. wat voor de een makkelijk rijden is, is dat voor een ander niet.n En moet je dat dan afgeven op een handelsstal............. moet je de hoogheidswaanzin van de een afgeven op de ander...........

vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:00

daar gaan we weer ik heb in november er ook al een stukje er over geschreven ik ben toch blij dat ik niet de enigste ben. en zo goedkoop was die ponny niet en ik weet zelf ook wel dat een goedkoop beestje niks kan zijn maar als hij supper braaf zou zijn zoals hun zeiden dan eet ik nu mijn schoen op. nou dat kind heeft alle hoeken van de bak gezien 25 keer zand gehapt en als ik hem de volgende dag terug wil brengen en dat kan niet vind ik dat niet erg netjes ja binnen een half jaar zei ze moet ik dan een pony waar me kind bang voor is nog een half jaar bij me laten geen haar op mijn hoofd dus daarom ben ik geen fan van bm
Laatst bijgewerkt door vriendje op 18-03-05 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:03

Gooi het in de groep vriendje Haha!

heb je je rechtzaak al gewonnen?
(of wat je van plan was?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:05

vriendje schreef:
daar gaan we weer ik heb heelang geleden ook al een stukje er op gezet en ben toch blij dat ik niet de enigsre ben die nare ervaringen er mee had

kun je deze nader toelichten? Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:11

Dat zou ik nou ook zo graag willen he...........

Treed in detail Haha! Haha! Haha! dan kan ik er wat mee.................. hou echter in je achterhoofd dat hier al een aantal oudgedienden meelopen die niet voor een l.u.l verhaal vallen.

Komop Bol, vertel over de bultjes.......... slet vertel jouw verhaal, en vriendje ook

Sletjesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:15

ze wou eerst al de ponys longeren
( geeft ons al het idee dat ze niet braaf genoeg zijn )
alle ponys waren erg onrustig
en met logeren
trok degene wie de ponys longeren steeds het hoofdstel eraf beetje apart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:17

Sletjesz schreef:
en met logeren

tsja pony`s blijven toch dieren je kunt niet verwachten dat ze altijd braaf zijn Clown

en al met al vind ik het nog een vaag verhaal..

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:20

Sletjesz schreef:
en met logeren

Slapen

hmm sterk argument Clown

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:20

Als ik Natasja was zou ik die mensen van die achterlijke en met valse voorwenselen internetpagina voor de rechter slepen. Echt kinderachtig!

En het is niet alleen de naam van sletjesz ook d'r hele typwerk en grammatica dat ik haar berichten links laat liggen.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 18-03-05 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:21

koop een hobbelpaard!
die zijn ZO makkelijk!
en eten nog niks ook!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:21

wat is er mis met eerst even longeren?
Als ik vanwege het weer hier de pony's een dag binnen heb gehad gaat pony van mijn dochter ook even los in de bak, of aan de lijn.
Even stoom afblazen en klaar.

Pony van mijn dochter vond het vanmiddag ook allemaal in een keer heel spannend, even de slof erbij gepakt. Peerdje is staatgevaarlijk... aan de longe en met slof...