Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Milkaatjuh schreef:Ik zou ook narig worden als ik als kind niet met rust gelaten zou worden door mijn ouders...
Misschien word je shetje wel zo narig omdat hij het misschien helemaal niet leuk vind om te wandelen met jou. Hij speelt veel liever.

PePpeRL0vE schreef:oké nog een keer...
je wilt hem niet in de opfok.. nou dat hoeft toch ook niet? een weiland met 2 á 3 maatjes is ook goed.. maar laat hem in hemelsnaam door andere paarden opvoeden..
jij word toch ook door je ouders opgevoed? en niet door een of ander raar wezen dat jou taal niet spreekt, niet op je lijkt, een heel ander idee heeft van wat goed voor je is, en je overal mee heen sleept, omdat "je dat zo leuk vind"
je kan hem best opzoeken dan, en heel soms even eruit halen.. als je dat nodig vind...
dit is mn laatste poging... al ben je volgens mij niet om te praten..
en het dringt volgens mij niet zo heel erg tot je door hoe belangrijk het is dat hij een goede opvoeding krijgt.. en echt, dat kan je beter door andere paarden laten doen

horsewisper schreef:HIJ HEEFT TOCH VRIENDJES wat je zeg hoezo ben ik dan weer eigenwijs

PePpeRL0vE schreef:horsewisper schreef:HIJ HEEFT TOCH VRIENDJES wat je zeg hoezo ben ik dan weer eigenwijs
het gaat erom, dat hij gewoon tot zn 3e op het land moet staat bij zn vriendjes, zonder dat jij hem er bij weghaalt om te wandelen, tutten of weet ik veel wat..
jen_loves schreef:mischien kan je hem beter eerst even longeren voordat je gaat wandelen .. of gooi m los ..
jen_loves schreef:mischien kan je hem beter eerst even longeren voordat je gaat wandelen .. of gooi m los ..
Lisjuh87 schreef:jen_loves schreef:mischien kan je hem beter eerst even longeren voordat je gaat wandelen .. of gooi m los ..
Pardon ben je wel goed bij je hoofd???? een veulen van 1 jaar longeren????

karoliena schreef:Wees gerust een pony hoort echt niet standaard tot zijn 3de jaar op het land. Maar dat is nou eenmaal de mening van de meeste bokkers. Ik doe hier zelf ook niet aan mee. Sommigen kunnen nogal aangebakken reageren als je 1 adves niet opvolgd.

)