Bandageren slecht of goed???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Bandageren slecht of goed???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:37

Kieffer schreef:
Citaat:
Steun? Niet als je het om je onderbeen doet hoor, pas als je een gewricht bandageert heb je steun aan je bandages.

Daarnaast lees ik veel dat mensen zeggen dat het onder eens bandage zo warm wordt op de pees, maar onder peesbeschermers wordt het ook warm. Dat is altijd als je iets inpakt, of dat nou een bandage of een peeskap is maakt dan niet uit.

Ben ik niet met je eens, ook om je onderbeen voel je wel degelijk steun, maar dat kan ook een kwestie van een gevoelig/minder gevoelig been zijn.

Hmm.. Nou ik heb nog nooit gezien dat artsen een onderbeen of onderarm bij de patient ondersteunen voor tijdens het werk door een rekverbandje of bij paarden een bandage. Lachen Altijd gaat het om gewrichten die verbonden worden..

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:12

Hmzz, bij een achillespeesblessure gebeurt het toch egt wel hoor, om je onderbeen, maarja, wie ben ik, mijn moeder en haar vriend zijn ook maar dokters...

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:19

Pff...
Bandageren kan voor sommige paarden helpen,maar als je een jonge en goed in contitie pony hebt is het totaal niet nodig en is er meer kans dat het iets slecht doet dan iets goed... }>
Soms doen mensen het gewoon voor de show...

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 15:54

Kieffer schreef:
Hmzz, bij een achillespeesblessure gebeurt het toch egt wel hoor, om je onderbeen, maarja, wie ben ik, mijn moeder en haar vriend zijn ook maar dokters...

Was niet banketstaaf bedoelt hoor.. Tjaa ik denk alleen wat anders, ben zelf natuurlijk al helemaal geen expert maar ja Lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:02

Haha, jah sorry, nu ik het teruglees staat ut er een beetje vinnig, was niet zo bedoeld OK dan!
Maarja, wel lol mensen met verschillende meningen, is er nog es wat om over te praten toch Haha!

LiekeLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:38

ik vind dat het een stuk minder bescherming geeft en je moet egt goed kunnen bandageren aners richt je er alleen schade mee aan. nartuurlijk ziet het er mooi uit maar egt functioneel zijn ze niet..