en je kunt er erg mooi rijden!! wij hebben hier ook wel strand hoor
alleen geen golfjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moest er even uit, ik woon liever bij de veluwe ofzo, hier kan je ook buitenritten maken, alleen je hebt nooit kans op een betaalbaar boerderijtje, anders hadden we er alaaaaaaaaang een gehad! en ik dus alaaaaaaaaaang een eigen paard
Jennietje schreef:Zuid Hollan! Volgebouwd met Industrie! bijna geen goedkoop stukje land! hier een boerderij: 1,3 MILJOEN OF DUURDER!!! Groningen: 400.000 euro met land van hier tot Tokio!!
O Wat zijn we toch weer blij dat we in Zuid Holland wonenmoest er even uit, ik woon liever bij de veluwe ofzo, hier kan je ook buitenritten maken, alleen je hebt nooit kans op een betaalbaar boerderijtje, anders hadden we er alaaaaaaaaang een gehad! en ik dus alaaaaaaaaaang een eigen paard
![]()
Sorry, ik moest me ff uitleven!
) is het wel lastig om nog met paarden in aanraking te komen hoor, vooral als student!! Ik kan lessen niet betalen, en er is geen bijrijdpaard te vinden... Dus ik wou dat ik ook in Gelderland woonde ofzo!!!
Kleintje19 schreef:Noord holland... wow had gedacht dat meer mensen uit de provincie zouden komen (vind NH, ZH en Utrecht zelf randstad, rest provincie... alhoewel daarbinnen natuurlijk ook verschil zit, maar ik generaliseer ff!)![]()
Waar ik woon (midden in Amsterdam) is het wel lastig om nog met paarden in aanraking te komen hoor, vooral als student!! Ik kan lessen niet betalen, en er is geen bijrijdpaard te vinden... Dus ik wou dat ik ook in Gelderland woonde ofzo!!!