Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daarom hoop ik dat ze besluiten de pony te verkopen aan een geduldig ervaren persoontje die op een andere manier paarden traint dat de ts en haar omgeving!Paljassofie schreef:en over die traumatische ervaring bij Peter, we proberen zo rap mogelijk weer te beginnen op een andere manier, zodat hij merkt dat die 2 andere personen het anders aanpakken en hij zo het voorval met Peter wat makkelijker zal "vergeten" door bezig te blijven op een andere manier
Alet schreef:Wat doe je jezelf en hem aan meid.
Paljassofie schreef:jullie kennen me dus niet, en ik wil allesbehalve een kant en klare pony om zo mee weg te rijden, want waarom heb ik anders een onopgeleerde pony gekocht?
Citaat:en over die traumatische ervaring bij Peter, we proberen zo rap mogelijk weer te beginnen op een andere manier, zodat hij merkt dat die 2 andere personen het anders aanpakken en hij zo het voorval met Peter wat makkelijker zal "vergeten" door bezig te blijven op een andere manier
Citaat:en dat alet zei "maar een paard mag toch niet teveel geld kosten" (ofzoiets) Ik heb gewoon niet meer geld dan dit, ik heb nu al geen geld meer over voor mijn gsmkaart,... ik heb daarom zelf geen kerstcadeautjes kunnen kopen voor vrienden en vriendinnen, dus ik geef al het geld dat ik heb al aan hem uit.
Citaat:Als er deze maand nog geen verbetering is dan heb ik het gevoel dat ik al wat in mijn mogelijkheid lag voor hem gedaan heb, en hij dan maar verkocht moet worden. Ik hoop natuurlijk dat dat niet moet, maarja, ik moet ook nog een beetje realistisch blijven, en jullie gaan me heus niet van gedacht kunnen laten veranderen daarover.
Citaat:en over die ervaring, ik heb een dikke 8 jaar ervaring met paarden waarvan de laatste 2 jaar met jonge pony's.
Paljassofie schreef:jullie kennen me dus niet, en ik wil allesbehalve een kant en klare pony om zo mee weg te rijden, want waarom heb ik anders een onopgeleerde pony gekocht?
Citaat:en over die ervaring, ik heb een dikke 8 jaar ervaring met paarden waarvan de laatste 2 jaar met jonge pony's.
Richtje schreef:Nee dat zeg ik niet....
Kan best dat ze dat wel hebben, maar dan nog is een maandje waarschijnlijk te kort
, maar ik kan me voorstellen dat paljassofie dat ook niet verwacht.