Ik zal mijn pony nooit verkopen, althans, dat is niet mijn plan. Maar je weet niet hoe het gaat lopen natuurlijk. Als je nou een paard koopt, en je valt elke dag van het paard, je kunt hem gewoon niet aan, vind je dan ook dat je hem niet mag verkopen? Want het ligt natuurlijk wel een beetje aan de situatie... Iig, ik zou het niet kunnen
VaNnAxEvItA
Geplaatst: 31-12-04 09:46
ik wil mijn veulen en mij paard nooit verkopen maar zeg nooit nooit want straxs moetten ze michien weg omdat je er zelf michien niet meer voor kan zorgen en heb je michien een ongeluk gehad met auto of weet ik maak niet uit dus je weet nooit
parouscha
Geplaatst: 02-01-05 11:43
Annabel was ons 1ste paard. En we hebben altijd gezegt die gaat nooit weg. Maar zeg Nooit, Nooit Maar we staan nu op een hele dure stal , en het is bijna onbetaalbaar om daar 2 te onderhouden. En de stalling zit nu ongeveer overal rond de 180€ Maar nu zitten we toch te tobben wat we met haar doen, ik bedoel ik doe erg weinig met haar , ik pak haar zo 2 x in week eens. Maar daar is het gewoon te duur voor.
Ik heb 1 paard die nooit weg zal gaan, dat is parouscha Dat was vroeger altijd Annabel
Maarja zoals ik al zij zeg Nooit, Nooit
Oekie
Geplaatst: 02-01-05 16:04
Ik heb geen eigen pony om te verkopen maar als ik dat wel had zou ik hem alleen weg doen als we geen geld meer zouden hebben of ziekte. Hopen dat dat niet gebeurd