Angeliek schreef:Daar voelt je paard niets meer van als hij dood is..
Nee, als hij dood is wordt dat moeilijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rossebol schreef:hoezo niet ik breng mijn paard zeker wel naar de slacht laat haar niet inslapen eerst krijgen ze een spuitje en dan voelen ze hun lichaam uiwerken daar geen ze tegen stribbelen. Lijkt me vreselijk. Het liefst laat ik mijn paard op stal schieten niet de lucht van andere dode dieren dus geen angst voor haar
ik hou veel ste veel van ze om ze voor iemand anders eten te laten afmaken, ook al zijn ze nog zo ziek. ik laat ze liever inslapen veel diervriendelijker
meklabo schreef:wat je nou verteld is niet waar, ze krijgen spuitje waardoor ze gaan slapen
het zelfdespuitje vor de verdoving. daarna krijgen ze nog een dosis en
dan slapen ze dus langzaam in. ik zou mijn paardjes dus nooit naar de slacht kunne brengen.ik hou veel ste veel van ze om ze voor iemand anders eten te laten afmaken, ook al zijn ze nog zo ziek. ik laat ze liever inslapen veel diervriendelijker
![]()
![]()
![]()
Jus_dOrange schreef:Eigenlijk heb ik liever dat mijn paard door mensen opgegeten wordt dan door honden of katten.
MissSisa schreef:Ik snap niet wat dat nou uitmaakt
orionneke schreef:Dan wordt het diervoer.......zie het verschil niet tussen menseneten of diervoer.
. ik hoop ook dat er meer mensen zijn die het zelfde denken al ik
.
Waterkippie schreef:het gaat mij niet zozeer om wat er gebeurd na dat hij dood is. maar ik wil bij mijn paard zijn als hij dood gaat, en ik zou het niet kunnen zien als hij geslacht wordt.
Dus het wordt zeker weten inslapen..