, en dat ze dan steeds heen en weer gaan staan te hinniken....Reken er maar op als je paard telkens panisch gaat staan te hinniken, de buren het echt wel zat worden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, en dat ze dan steeds heen en weer gaan staan te hinniken....Malabarista schreef:Alsof dit mishandeling is! Jullie doen net alsof Debo hiermee een misdaad begaat. Jullie maken echt van een mug een olifant. Jullie vinden het allemaal zo fijn om met zijn allen één iemand aan te vallen. Alsof er geen enkel paard in Nederland alleen staat. Er zijn echt wel meer mensen die maar één paard hebben en die thuis hebben staan.
runningkawa schreef:daarom ben ik ook voor castereren bij alles wat niet goed gekeurd is als hengst.
kan het tenminste gewoon naar buiten in de groep.
!....maarja,van mij mogen er op alle topics van Debo een slotje
(of krijg ik nu een bann?) runningkawa schreef:Bullsh*t?
Hoeveel hengsten als die van jou lopen bij andere?
Weinig helaas
waren de baasjes dan maar als jij
maar de meeste zijn zelf te watjes achtig want hij zou eens een schram oplopen
en zetten hem de hele dag binnen.
catreer hem en hij kan zonder gedoe naar buiten.
idem met mensen met een sportpaard waarvan ze denken dat hij wat waard is.
Stel je voor dat hij wat krijgt, dat hij geestelijk niet lekker is telt niet.
En roepen allemaal hij is wel gelukkig
Maar dat weet je pas als je vergelijk hebt, wat hun niet hebben.
nee, een paard hoort samen bij anderen, elke dag.
En niet alleen als vaag snuffel contakt door de tralies van de stal.
Scherps schreef:oke iedereen heeft zijn, haar enz menig gegeven dus kan er nu een einde aan komen. Kappen nu en ga ff wat anders doen, dan zakt dit topic van zelf naar beneden. Debo weet nu zo onderhand echt wel wat iedereen er van denkt. Dus laten we nu in j.e.z.u.s naam kappen.
runningkawa schreef:daarom ben ik ook voor castereren bij alles wat niet goed gekeurd is als hengst.
kan het tenminste gewoon naar buiten in de groep.
en raad door me vrienden of mensne om me heen, toen heb ik besloten het te vragen aan een meisje die op de zelfde bvoerderij staat te vragen of hij mischien bij haar shetje mocht, en dat gaan we nu proberen als hij is afgespeend, als het niet lukt dan zet ik hem weer trug in de andere groep en zou ik hem dus moeten castereren.
DePennyBitch schreef:Debo:
Stop nu steeds met zeggen dat je het zo zwaar hebt, dat je het allemaal zo erg vind en wat nog niet meer....![]()
Je loopt steeds maar te zeggen dat je dit niet kunt ivm Noa, dat niet kunt ivm Noa.... sorry maar dat vind ik klinklare onzin!
Hoeveel bokkers zijn hier niet met een kind, een baan EN een paard?
Die gaan ook gewoon door, laten zich niet gek maken en gooien niet alles op het excuus van het hebben van een kind.
Ouders? Vriend? Kennnisen? Kunnen die nooit op dat kind van jou passen voor een uurtje? Je doet alsof je zo alleen op de wereld bent en dat je gedwongen wordt deze keuzes te maken ivm Noa.... sorry hoor, maar ik denk dat je lichtelijk overdrijft.
Waar een wil is is een weg.
En het houden van een shetje in de achtertuin omdat jij weigert flexibel in te gaan op je situatie vind ik diep- en dieptriest. Over mishandeling gesproken![]()
Als je nog enige vorm van verstand hebt, dan gooi je die shet (wanneer hij geruind is want hengst houden heeft geen ENKELE nut) lekker in de kudde met anderen, waar hij THUISHOORT, en niet bij iemand in de achtertuin waar hij staat weg te kwijnen omdat hij niet met soortgenoten kan spelen en doen wat een paard nu eenmaal doet. Alle goede bedoelingen ten spijt.