Voor hetzelfde geld is ze dus een stuk ouder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxappiexx schreef:Ik snap echt niet waar jullie je allemaal mee bemoeien....
Ze is nog altijd van mij, bij mij gaat het zo dat degene die eerder reageert ook als eerste mag beslissen en mag komen kijken enzo. Geld maakt me echt niets uit.
Maar als ik zo lees dat ze Appie toch gewoon als Penny actie koopt (ik ben blond maar zo blond nou ook weer niet dat ik niet weet dat er in de huiskamer gigantisch over mij geroddelt wordt....)
Weet ik niet of ik dat wel wil, ik verkoop haar niet voor de lol!
Dat meisje was gewoon eerder, punt uit.
Ik vind het vreselijk als dit dier de handel in zou gaan, en als ik dat kan voorkomen door het dier te kopen dat zei het zo 

en dat is zéker geen 600 euro
) neem iemand die ouder is en verantwoordelijkheid heeft. verlease haar desnoods voor een klein bedragje, dat dus 1 persoon alles er mee kan doen, maar het nog wel jouw eigendom is.
daar heeft iedereen een mening en die krijg je te horen ook. wil je dit soort antwoorden niet zien? had je geen topic moeten starten..gijsenkim schreef:Het is ook een pennie actie. Ik werk in de paarden, die dieren moeten me geld opleveren......... en nu doe ik iets met een paard (ik wil het dier kopen) wat me alleen maar geld gaat kosten......... voor doorgewinterde bokkers is dat eigenlijk niet zo goed te rijmen, Kim die een "paard red".... dus idd wordt er nogal lacherig over gedaan bij verschillende topics....... ik doe idd een mega penniedaad, geeft toch niet........... laat mij ook maar eens pennieeen![]()
![]()
Ik vind het vreselijk als dit dier de handel in zou gaan, en als ik dat kan voorkomen door het dier te kopen dat zei het zo
En verder, ik hoef de pony niet te zien, ik hoef m niet eerst te bekijken..... en dattie zuur doet met opzadelen......... dat intresseert me helemaal niks.
Ik hoef m dus niet eerst van te voren te zien of wat dan ook, kwestie van afleveren, afrekenen en klaar.. kan om 8 uur vanavond gepiept zijn
DANIenVLIEG schreef:en... is kim vanaf zondag in het bezit van een poonie![]()
dat ze hem niet meer aan GK wil verkopen. Hoop van wel natuurlijk.