paarden binnen zometeen met de storm?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:35

Nou, hier stonden ze ook heel zielig bij het hek hoor, met van die hangende hoofdjes. Ze straalden gewoon lekker binnen in de box met een dikke plak hooi.

Kunnen wel watjes zijn, maar ik ga ook niet buiten staan met dit weer.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:37

Ik ben ook net naar stal gegaan en Sandor toch binnen gezet.
Gelukkig dachten er meer zo over en nu staat het stalletje vol. Dus hij heeft nu meerdere paarden die hij hoort en ziet. voor de eerste nacht in zijn nieuwe box..
Er bleef er 1 buiten van onze groep dus die hebben we ook maar een stalletje gegeven. Die staat normaal in een andere loods maar dan zou hij daar ook alleen staan. Voor mijn gevoel is het toch goed dat hij binnen staat ! Anders had ik geen oog dicht gedaan vannacht.
Laatst bijgewerkt door MirandaB op 23-06-04 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:37

maar jij bent ook hgeen paard Knipoog
zullen heus wel uitzonderingen zijn, maar mijn paardjes staan meestal buiten ook al kunnen ze naar binnen

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:39

Als ze een schuilhok hadden gehad dan had ik hem misschien wel buiten gelaten. Maar ze hebben ook geen schuilplek.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:42

ik heb met pijn in mijn hart Banjer toch binnen gezet vanavond... ze stond heel zielig bij het hek van "Ik wil naar binnen".

Binnen was ze duidelijk een stuk vrolijker, en stond ze alweer te kijken van "Ik wil naar buiten"... Haha!

Morgenochtend ga ik naar stal om Banjer en haar vriendinnetje buiten te zetten, want ik weet niet of de boer de kudde naar buiten laat... zeer waarschijnlijk staat ze het weekend weer dag en nacht buiten.. Lachen Als het morgen droog is, dan staat Banjer morgennacht alweer buiten... wind kan ze wel tegen, maar de VA heeft zelf een keer gezegd dat paarden niet goed tegen al te veel nattigheid kunnen....

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:44

SmithsGirl schreef:
Binnen was ze duidelijk een stuk vrolijker, en stond ze alweer te kijken van "Ik wil naar buiten"... Haha!

Ken er nog zo 1 Haha!

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:46

MirandaB schreef:
Ken er nog zo 1 Haha!

Ik ook en dan die smeekende oogjes Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:48

M'n verzorgpony's hebben een schuilstalletje, al ben ik wel weer benieuwd of ze er ook in zijn gegaan of niet, ben al aantal keren met regen en wind geweest stonden ze nog vrolijk in de wei te grazen

kootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:53

mijn paardjes kunnen gewoon naar binnen en naar buiten. als er veel bomen in de buurt van de stal staan zou ik ze niet op stal zetten de kans dat de boom op de stal valt is veel groter dan dat ze buiten staan!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:13

tja roy is nou een maal geen bikkel, tja roy mischien wel maar ike wel haha
Ze staat nu lekker in dr box, ik moet dr niet aan denken nu naar buiten te moeten, dus dat kan ik haar ook niet aan doen, en alle andere paardjes gaan ook naar binnen, ook wat banketstaaf als zij moet blijven staan hihi.
Ze gaat morgen gewoon weer lekker naar buiten hoor, een daggie stal kan niet zooo veel kwaat hoor.

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:14

storm? het is hier nu zo goed als windstil!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:19

Duncan schreef:

kom hier eens langs zou ik zeggen... Haha!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:22

Ik heb Twister en Loeske vanavond wel binnen gezet... Ik doe hen er op dit moment echt geen plezier mee om ze buiten te laten staan... Ze stonden ook al te wachten bij het hek, en vermaken zich binnen prima met een plakje hooi... Knipoog

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:26

Citaat:
een daggie stal kan niet zooo veel kwaat hoor.

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

ik heb net gisteren een lezing bijgewoond waar ze daar heel anders over dachten.......maar dat is andere, hier al heel vaak gevoerde, discussie

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:29

Duncan schreef:

Stilte voor de storm Nagelbijten / Gniffelen

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:43

inderdaat, nu is het dus losgebarsten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:45

rond middernacht schijnt het ergste geweest te zijn, tenminste... hier in de regio....

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:50

Duncan schreef:
inderdaat, nu is het dus losgebarsten

en nu alweer rustig, wat een weer

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:54

Ik had er eigenlijk wel verstandig aan gedaan als ik mijn paarden van half 3 tot half 4 binnen had gezet,mijn pony kon niet meer blijven staan. Hij vloog letterlijk de omheining in. Gelukkig is nu alles redelijk rustig wel regen mara geen storm.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:57

Amethyst schreef:
Die van mij staat al de hele dag met de storm buiten Haha!
Sommigen verklaren me voor gek: ''Je zet een ARABIER toch niet buiten met regen! Wat zielig!..''
Mwoh, ze is niet van suiker hoor en ze staat gezellig met de andere paarden in de wei Haha!

Mijn arabier heeft de hele dag buiten gestaan bij de rest in de wei met de storm. Ik heb haar nu binnen gezet, maar eigenlijk alleen om mezelf er beter bij te voelen. Ik twijfelde ontzettend dus heb haar maar voor de zekerheid binnen gezet. De wei is omheind met schrikdraad en aan een kant bomen...
De rest van de "kudde" wilde maar wat graag naar binnen, en er stond toch al een paardje binnen dus ik heb haar maar gewoon naar binnen gehaald. Is ook niet erg, ze moet er ook nog aan wennen dat ze langer op stal kan staan als een paar uurtjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:26

De mijne staat nu al twee nachten terug binnen.De kudde bestaat uit 8 paarden 4 staan er binnen en 4 nog buiten maar dat zijn de wat lager in het bloedstaande paarden die toch wat dikker in het haar staan.De grootste (de watjes )staan op stal. Haha! De hoefsmid is net geweest en ze moest even buiten lopen om te zien hoe ze liep.Ging ze met zo'n rotvaart terug naar binnen dat ik zo wat met paard en al in de stal plakte Knipoog

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:47

Mijn meisje staat nu gewoon buiten, de hele nacht.
Het weer is hier alleen niet heel erg extreem, ik weet niet hoe het op andere plekken is.

Het is niet koud, een plensbui kan ze best hebben en er is wel wat beschutting tegen de harde wind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:07

Het waait hier nog altijd veschrikkelijk maar we wonen ook onder de bomen.Behalve de paarden zijn ook de honden ,die hier gewoon in huis slapen onrustig.Dat kan ook door mij komen ,door de wind en de bomen voel ik me ook niet op mijn gemak en dan steek je ze aan hè.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:00

Het plenst hier nog steeds.
Ons weiland is drijfnat.
Dus als ze nu na buiten gaan.
Verstrappen ze alles!!
Zolang het hier niet droog en de wind wat rustiger word, gaan ze hier nog niet na buiten.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:17

de paarden hebben zichzelf verplaatst naar een grote berg grond. Doordat de afrastering plat ligt kunnen ze zelf bepalen waar ze heen gaan. Haha!