holly schreef:Ik beweer niet een gezond paard te verkopen (weet niet hoe andere dat doen, maar ik iig niet)
Ik vertel over het paardje, men kijkt zelf mee.
Welke zot gaat nu toch melden dat het paard super goed is als je dat niet vast hebt liggen.
Ik niet hoor.
Men komt kijken en ik vertel er netjes bij dat het paard voor mijn oog goed lijkt te zijn, maar dat ik de binnenkant niet kan beoordelen.
Waarom zou ik gaan zeggen, mevrouw het is een geweldig paard, ik ben er 100% zeker van dat het helemaal goed is, want dat kan ik aan de buitenkant namelijk net zo min beoordelen als de kijker.
Dan ben ik toch eerlijk geweest over hoe ik over het paardje denk en hoe ik het heb ervaren. Ik zeg daarmee niet dat ik keuren onzin vind, want ik geef een koper namelijk groot gelijk om te willen keuren, het is toch een hoop geld. Word het een afkeur dan is dat jammer voor mij en moet ik op zoek naar een nieuwe oplossing. Dat is dan toch niet de kijker zijn probleem?
Gribaldifan zit ook in het schuitje. Wil jij zeggen dat zij de schuldige is? Ik niet, want ook zij kon alleen de buitenkant beoordelen.
Niemand zegt dat Gribfan de schuldige is, maar door onderzoek te doen naar de gezondheid van het paard is ze straks wel verzekerd van een goede naam.