Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claudia23 schreef:mensen vergeet ook niet dat wanneer je geld overmaakt dat, mits het niet naar dezelfde bank gaat, het altijd drie WERKdagen duurt voor het ergens anders is bijgescheven. Ookal is het met internetbanieker gelijk van je rekening AF!!
Ethelate schreef:Ik heb ook 3 weken op mijn bestelling moeten wachten en toen bleek het helemaal niet zoals op de site werd aangeprezen.
Stond echt schapenbont, nou het was pluche
Als ik het wou terug sturen was ik in totaal 9 euro kwijt aan verzendkosten, dus heb het weer verkocht.
kaj schreef:Naar een andere bank overmaken duurt echt niet altijd drie werkdagen. als ik iets overmaak naar een andere bank staat het er negen van de tien keer de volgende dag op. Eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat het langer duurde. Alleen naar giro duurt het twee of drie werkdagen. En dan nog zoals hiervoor al wordt aangegeven: je gaat ervanuit dat je bestelling ook echt meteen verzonden wordt zodra het binnen is. Dat kan wat mij betreft dan nog binnen een week bij je binnen zijn.
Billy schreef:Dan nog. Als het maandag is overgemaakt, hebben ze het woensdag of donderdag op z'n laatst. Hoe moeilijk is het dan om te zorgen dat je de bestelling op zaterdag bij de klant hebt? Dan kun je het vrijdag nog opsturen.
Je mag toch ook een beetje service verwachten
germie schreef:Ging dat om de bontjes van Chatelaine?