Diddykong schreef:Ik vind wel dat je heel veel invult als ik eerlijk ben. De eigenaar heeft het paspoort nog nooit gezien, dat is toch ook krom. Als staleigenaar kun je ook prima uitleggen en afspreken dat je het paspoort ter inzage op die datum en tijd kunt inzien, dat het dan terug gaat in de kluis. En dat je het op de dag van vertrek overhandigt. Deze stalhouder speelt hoe dan ook een machtspelletje. Mijn advies aan TS is ook om daar verder niet op in te gaan, want je verliest dat toch en dat geeft alleen maar meer stress. Maar de stalhouder is hier sowieso fout om het paspoort niet eens te willen laten zien. Op verzoek van de eigenaar moet hij het ook te alle tijde klaar leggen. Hij had prima kunnen vertrouwen dat als hij zegt je mag het inzien maar ik wil het tot vertrek wel bij mij in de kluis, dat TS dat verzoek redelijk had kunnen vinden en akkoord kon gaan. Het is niet aan de stalhouder het paspoort als een soort drukmiddel te gebruiken/achter te houden. In mijn ogen is hij de enige die hier fout zit, niet TS.
Natuurlijk kan dat.
En zo zal het ook gaan als dingen nog niet zijn geëscaleerd.
Dit speelt na escalatie en dan gaan dingen vaak minder zoals het zou moeten gaan

daarom zei ik al, er zijn er 2 fout.
Maar niet enkel de stalhouder.
Daarnaast, het niet terug geven van het paspoort van bij verhuizing is helemaal nog niet aan de orde.
Daar maakt ts de stalhouder zwart, terwijl die dag nog niet eens is aangebroken.
Beide communiceren waardeloos.
Maar als er bij mij iemand zou gaan beginnem et, ik moet morgen, ik eis dat...
Dan kreeg je inderdaad direct het paspoort, plus de pony...

Ik zei het al zou graag het verhaal van de pensionhouder willen weten.
En dan denk ik dat de waarheid in het midden zit.
Maar dat kan volgens sommige hier niet..