Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vlinder84 schreef:Daar ben ik dus ook bang voor. Dat hij haar trapt of iets dergelijks.
En dat dat schadelijk is voor de dracht.
Omdat hij het er eigenlijk ook niet mee eens was dat ik haar liet dekken.
Dahlia85 schreef:X
Verwijderd omdat ik dit inderdaad niet hoef te plaatsen
pateeke schreef:mmaar ik denk dat bij het minste dat een van de partijen daarna “fout” doet, het conflict weer oplaait. Oftewel: ze zullen beiden wellicht water bij de wijn moeten doen en zich blijvend moeten inspannen om op een andere manier met elkaar om te gaan en te communiceren.
pateeke schreef:Ik vrees alleen dat het conflict zodanig geëscaleerd is dat een goed gesprek nog moeilijk is. Het kan geprobeerd worden met een mediator erbij (en niet via de app!), maar ik denk dat bij het minste dat een van de partijen daarna “fout” doet, het conflict weer oplaait. Oftewel: ze zullen beiden wellicht water bij de wijn moeten doen en zich blijvend moeten inspannen om op een andere manier met elkaar om te gaan en te communiceren.
Lithya schreef:pateeke schreef:mmaar ik denk dat bij het minste dat een van de partijen daarna “fout” doet, het conflict weer oplaait. Oftewel: ze zullen beiden wellicht water bij de wijn moeten doen en zich blijvend moeten inspannen om op een andere manier met elkaar om te gaan en te communiceren.
Pak even dit stukje eruit. Het is toch van den zotte dat jij als eigenaar op je tenen moet gaan lopen om iemand rustig te houden?
littleroosie schreef:De stal eigenaar wilde al niet dat je de merrie liet dekken. Blijkbaar wil hij geen drachtige merrie op stal, dat komt vaker voor. Maar toch laat jij de shet dekken? Dan ben je vanaf dat moment toch ook al bezig met het regelen van andere stalling waar drachtige merries wel welkom zijn?
littleroosie schreef:De stal eigenaar wilde al niet dat je de merrie liet dekken. Blijkbaar wil hij geen drachtige merrie op stal, dat komt vaker voor. Maar toch laat jij de shet dekken? Dan ben je vanaf dat moment toch ook al bezig met het regelen van andere stalling waar drachtige merries wel welkom zijn?
Kabayo schreef:littleroosie schreef:De stal eigenaar wilde al niet dat je de merrie liet dekken. Blijkbaar wil hij geen drachtige merrie op stal, dat komt vaker voor. Maar toch laat jij de shet dekken? Dan ben je vanaf dat moment toch ook al bezig met het regelen van andere stalling waar drachtige merries wel welkom zijn?
Hoeft niet perse. Er bestaan ook kraamstallen waar je merrie tijdelijk kan staan voor de bevalling en evt erna