Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nickeltje schreef:Ah, ook goede ervaring om te lezen.
Die van de PRO22 kiept ook electrsich zie ik op de filmpjes...
En die is "maar 75 cm breed, wat wel weer beter te hanteren is door de poort van de mest container...
Ik ga nog even wat plussen en wat minnen en wil deze week eigenlijk een knoop doorhakken over welke ik ga bestellen.
Jinte schreef:De pro-22 is top. Wij hebben ook een mestcontainer en het kiepen is echt ideaal
De bravo ging absoluut niet zo licht en soepel, zeker in de winter als alles nat is, deden we de kruiwagen dan maar niet vol want dan werd t te zwaar. Met de pro-22 doe ik m zo vol dat er letterlijk niks meer bij past en ik hoef alleen maar op het knopje te duwen om m te legen.
Alik schreef:https://www.bol.com/nl/nl/p/zipper-elek ... oductImage
mocht iemand twijfelen over de aankoop van een zipper, deze is wel heel interessant geprijsd. De twee achterwielen lijken me niet erg geschikt maar zijn voor de handige harry(iet) makkelijk te vervangen
Ik heb mijn zipper nuongeveer een jaar en ben er heel erg tevreden over. De Kerbl achterwielen van Agradi waren wel snel kapot maar met een beetje uitvijlen van de dinges pasten er nieuwe kogellagers in en nu issie weer als nieuw
criollo_yess schreef:Sinds kort hier ook de PRO22. Tevreden over, maar ...... erg mul zand komt ie niet doorheen. Dus paddocks uitmesten gebeurt nog met de gewone groene 2wieler (doet mijn man). Voor de track en weides is de PRO22 wel superfijn. Er kan lekker veel in en hij kiept top. Voor binnen in de stallen vergt het wel wat stuurmanskunst bij smallere doorgangen en draaien. Wij hebben hier gelukkig ruime gangpaden en dan kan het goed, maar als het allemaal wat smal en krap is, zou ik de PRO22 afraden voor het binnenwerk. De acculading is hier de 1e ronde maar liefst 5 weken meegegaan! Elke dag kleine 2 uur aan het werk. Opladen duurt dan wel uren, maar dat is 1x in de maand prima te plannen.
Hilary schreef:Hebben ze (de leverancier van de pro22) nog gehad over andere banden om beter door het zand te komen?