Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DePennyBitch"]
[quote="Myra1"][quote="DePennyBitch"]
[quote="talented"][quote="Myra1"]
[quote="DePennyBitch schreef:Maar doe mij en alle andere dikke mensen een plezier: Oordeel niet te snel over iemands gewicht en mogelijkheden die daarbij zijn. Ik rijd 23 jaar paard, waarvan zo'n 15 jaar met overgewicht. Ik rijd op paarden, haflingers, pony's zelfs. Ik heb er geen 1 door zijn knieën zien zakken toen ik plaatsnam in het zadel. Met een slanke pony van 1.45m sprong ik eens een hindernis van 1.10m, zonder problemen. Ik voelde me schuldig, want ik dacht dat hij het niet aan zou kunnen. Op de manege zeiden ze me dat als ik wilde, ik nog wel op een schet zou kunnen rijden. Paarden zijn niet van suiker!!!

Misser schreef:Wel grappig dat voor alle dikke mensen de rijkleding te klein is en voor alle dunne te groot. Ik snap ook niet dat iemand hier normaal maat 36 heeft en bij rijbroeken 42? Welk merk koop je?
dan de dames erop
En wat maak het toch uit mensen, je bent zoals je bent, het gaat om de binnenkant en welke maat je heb
zal me een worst zijn. En als jij je lekker voelt op een paard/pony laat de mensen dan kletsen. Moestje mij zien op me verzorg ijslander, we waren gelukkig allebei stevig.
Maar toch. Iedereen die zwaarder is dan het gemiddelde wil wel slanker zijn, maar wat als je nou er ongelukkiger door word, nee hoor laat mij maar lekker zwaar zijn. en ik denk dat de gemiddelde mens wat zwaarder is, want maat 42, 44, 46 zijn er altijd uit
maar draag ook 40 of 42, hangt af van de broek en nee ikben echt niet slank.. volslank noemen we het maar 

je ziet tegenwoordig alleen nog maar maat 36 en 38 als er uitverkoop is
Als je maar lol hebt!
daar mag je een super overwicht hebben.
Ik vind je niet echt aardig reageren, want het lijkt erop dat je mensen op die manier straft voor hun "dik"zijn.
En wij hadden het niet over de wedstrijd sport geloof ik, gewoon recreatief en ik denk dat de dikke mensen onder ons heus wel weten hoe ze met hun paard om moeten gaan
Ellende schreef:je moet niet slank zijn... maar ik zie een meisje met heel veel overgewicht liever op een fjord dan op een arabischachtig dponnytje....
(op zich is het voor jezelf natuurlijk in een hoop opzichten wel beter als je niet al te zwaar bent)