Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dilan93 schreef:Denk dat ze hier vandaag ook nog binnen blijven![]()
Vind het maar niks. Oke ze gaan er niet dood van, maar goed voor ze is anders
kwii schreef:Ik kan de straat ook niet uit met de auto. Dus gisteren 13km gelopen om te helpen om nog extra doeken tegen de wind te hangen. Op de buitenwegen lijkt het hier wel goed te zijn dus ik ga straks op goed geluk naar het busstation hopen dat die wel rijdt. Dan kan ik ongeveer 3km met de bus meeliften en de rest mag ik alsnog lopen, maarja so be it. Gelukkig hoef ik niet te werken o.i.d
kwii schreef:kwii schreef:Ik kan de straat ook niet uit met de auto. Dus gisteren 13km gelopen om te helpen om nog extra doeken tegen de wind te hangen. Op de buitenwegen lijkt het hier wel goed te zijn dus ik ga straks op goed geluk naar het busstation hopen dat die wel rijdt. Dan kan ik ongeveer 3km met de bus meeliften en de rest mag ik alsnog lopen, maarja so be it. Gelukkig hoef ik niet te werken o.i.d
Update de bussen rijden niet en fietsen was geen doenUiteindelijk toch de auto uitgegraven en een poging gedaan. De straat uit was drama maar daarna was het te doen, heb hem op de terugweg maar ergens op een weinig gebruikte parkeerplaats gezet en het laatste stukje gelopen. Dan hoop ik dat ik er morgen ook gewoon weer mee weg kan
HorseTimeXL schreef:Mijn geweldige bijrijdster is net even naar mijn paard gegaan met auto. Was nog best zwaar. Man wat ben ik gezegend (en mijn paard) met zo’n topper. Ben zo blij met haar.