Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Hier pure horror...
Regendeken met fleece in, op 1 of andere manier heeft het deken besloten deze nacht lichtjes door te lekken.
Conclusie: paard onderkoeld en nu in alle chaos op zoek naar een andere deken en ze verhuist naar de buurvrouw zodat ze daar meer uit de wind en sneeuw kan gaan staan.
Het mag stoppen, zucht.
Mi_Amore schreef:Hier pure horror...
Regendeken met fleece in, op 1 of andere manier heeft het deken besloten deze nacht lichtjes door te lekken.
Conclusie: paard onderkoeld en nu in alle chaos op zoek naar een andere deken en ze verhuist naar de buurvrouw zodat ze daar meer uit de wind en sneeuw kan gaan staan.
Het mag stoppen, zucht.
J_emma schreef:Ik ben blij dat ik niet te erg vertrouwd heb op de stallen en er toch maar een 100 grams deken op gedaan heb![]()
Gure wind, harde sneeuwvlagen, ijsslierten aan manen, hals,hoofd en benen maar in elk geval een droge romp.
[ [url=m/IZb7k7.jpg]Afbeelding[/url] ]
miereneter schreef:Ik ben enigszins blij dat ik niet de enige ben met de dekenvraag. Wilde eigenlijk zonder doen, paard is jong en heeft een wintervacht. Maar kreeg net telefoon van stalgenoot dat paard het koud heeft. Schuilstal staat helaas met open zijde naar de wind toe. Zij heeft zijn deken opgedaan, ik had een oude 200 grs liggen.
Eigenlijk zou ik 100 grs. nu ideaal vinden, is vooral tegen de gure wind. Maar die heb ik net niet. Wel een 0 grs. waar een fleece onder kan. Ik denk nog even na terwijl ik erheen glibber.