Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xelle schreef:Mag ik ook meekletsen?
Ik ben Noëlle. Vorig jaar februari hebben wij de sleutel gekregen van ons huis in Twente, met 1 ha grond. Na bijna een jaar klussen is ons huis bijna klaar. Buiten moet er nog veel gebeuren voordat mijn pony's aan huis komen dus klets graag mee om inspiratie op te doen.
xxlouise__ schreef:Malenka schreef:Jullie gaan zo hard dat ik nu moeite heb met het volgen en reageren. Dat doe ik dus ook maar niet zo strak.
Louise, is die ene champagne?
Ja iknow is een amber champagne
Dais_ schreef:Lynn, zelf ben ik eens op vakantie geweest bij camping het platte putje met paard, maar dat is echt al lang geleden en dat was ook midden in de winter. Ik weet eigenlijk niet of ze nog bestaan?![]()
Moest je deze kant op komen met paard, pb me even als je een paar foto's wilt met je paard aan het strand. Ik fotografeer graag paarden aan zeeEcht doen hoor
.
Olympia96 schreef:Morningik dacht na een weekendje druk: waar is het topic gebleven? Helemaal weg gezakt in de lijst, want een nieuwe (die al 8 pagina’s onderweg is hahaha).
Ik meld me ook weer. Welkom nieuwe mensen!
Ipsilonka: wat zit er achter jouw Gelderse voor afstamming?
Ipsilonka schreef:Olympia96 schreef:Morningik dacht na een weekendje druk: waar is het topic gebleven? Helemaal weg gezakt in de lijst, want een nieuwe (die al 8 pagina’s onderweg is hahaha).
Ik meld me ook weer. Welkom nieuwe mensen!
Ipsilonka: wat zit er achter jouw Gelderse voor afstamming?
Danser x Hofmeester
[ [url=m/bjFsvQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto is wel ff geleden, hier was ze nog 4 denk ik.