Sclimpre schreef:@superpony
Jij projecteert je eigen voorkeur op dat schimmeltje. Jij vindt dat 'zielig' omdat jij het 'beter' vindt dat een paard in een loopstal staat dan in een box. Zonder het paard in kwestie te kennen kan je daar helemaal niks zinnigs over zeggen. Er zijn geen algemene regels over hoe het moet, elk paard is verschillend.
Zo te zien komen de paarden op dit bedrijf helemaal niks te kort en is er heel veel mogelijk om in te spelen op de individuele behoeften van elk paard.
En dat is dus iets wat jij vindt. Ik maakte alleen een opmerking en iemand reageert daarop. Dan mag ik daar gewoon mijn mening en meer dan voldoende ervaring over uitten.
Doet helemaal niks af aan de stal van TS, want ze zet grote stappen en dat is niet voor niks. Mensen willen beter en vooruit.
En je hebt mazzel als die schimmel zo rustig blijft op die plek. Ik zette een nieuw paard in een stal waar hij de rest kon zien die wel 24/7 rondliepen. Was hij niet gewend, maar brak wel de tent af. Daarna ook gelijk 24/7 buiten en was gelijk goed zoals elke keer met een nieuw paard of waar stallen overstappen en ook de situatie dusdanig maken dat het fijn is om 24/7 buiten rond te lopen. Want daar gaat het meeste mis, dat het niet goed wordt aangeboden.