Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
bettyvn schreef:ik lees al ff mee, wat een ontzettend leuk huis hebben jullie zeg! helemaal mijn smaak. nu zijn mijn vriend en ik aant orrienteren voor een bank, en die van jou lijkt echt perfecte compromie voor ons(ik wil een 2 of 3 zitter en hij wil een hoekbank met zo'n voetensteuntje). mag ik vragen waar je die gekocht hebt? mag ook pb
missfalki schreef:Dat ziet er uitnodigend uit …
en een hek achterin je rijbak dat is vast handig …
Moet er nog veel gebeuren/heb je nog veel plannen …
Groet Karin.
Tymone schreef:missfalki schreef:Dat ziet er uitnodigend uit …
en een hek achterin je rijbak dat is vast handig …
Moet er nog veel gebeuren/heb je nog veel plannen …
Groet Karin.
Had nooit verwacht dat we het hek achterin de bak veel zouden gebruiken, maar niks is minder waar het is echt ideaal .
Als het weer een beetje mee gaat werken (minder warm dan het nu is) willen we over twee weken een begin gaan maken met het buiten schilderwerk. Het is nu antraciet en dat is niet echt onze kleur. We willen graag klassiek (crème met groene luiken en deuren).
Van de winter gaan we het bakhuisje van binnen verven.
De badkamer boven willen we volgend jaar doen of het jaar erna.
Dan hebben we nog de schuur waar ook de stallen in zitten. Die is best wel oud en past niet zo mooi bij het huis. In de toekomst willen we die verwijderen en een hooiberg voor terug plaatsen. Maar dit plan is echt pas over een paar jaar.
Even een foto als voorbeeld maar dan van steen met hout:
[ [url=m/HlJcpr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tymone schreef:
Ow gaaf. Is dat ieder jaar die open dag van de hooibergen? Lijkt mij super gaaf om te zien namelijk en inspiratie op te doen.