Mijn paard is echt een buiten paard en staat nu ook tot 18:00 iedere dag in de kudde buiten. Wondjes horen erbij, net als bagger en kapotte dekens, halsters en springschoenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancaaaa schreef:Gelukkig! Dan blijf ik volgen, volgens mij is het best in de buurt voor mij.
Mijn paard is echt een buiten paard en staat nu ook tot 18:00 iedere dag in de kudde buiten. Wondjes horen erbij, net als bagger en kapotte dekens, halsters en springschoenen. 24/7 stal is geen optie, dan heb ik een heel ongelukkig en druk paard maar ik ben heel eerlijk en ik heb mijn paard wel om mee te sporten.
EmptyWords schreef:biancaaaa schreef:Gelukkig! Dan blijf ik volgen, volgens mij is het best in de buurt voor mij.
Mijn paard is echt een buiten paard en staat nu ook tot 18:00 iedere dag in de kudde buiten. Wondjes horen erbij, net als bagger en kapotte dekens, halsters en springschoenen. 24/7 stal is geen optie, dan heb ik een heel ongelukkig en druk paard maar ik ben heel eerlijk en ik heb mijn paard wel om mee te sporten.
whaha, ik zie jullie al met een handdoekje naar de sportschool gaan
joyce B schreef:HIT ACTIEF stallen zijn vanaf het begin nadrukkelijk geschikt voor sportpaarden vanwege de individuele voermogelijkheden. En ook daar worden lange loopwegen en scheiden interessante onderdelen in het ontwerp meegenomen. Paddock Paradise komt van Jaimey Jackson. Een hoesje op geniet van natuurlijk bekappen en anti ijzers en anti vers gras. Vrij extreem. Dan kun je ook vrij extreme (rechtlijnige) volgelingen treffen
Jannepauli schreef:Staatsloterijtje? Nog niet zo lang eleden stond het hele spul nog te koop
missfalki schreef:Wat een werk al weer verzet ...en wat wordt het mooi
![]()
En haakse bochten in het looppad, benieuwd hoe de paarden die gaan nemen![]()
Groet Karin.
ajesca123 schreef:missfalki schreef:Wat een werk al weer verzet ...en wat wordt het mooi
![]()
En haakse bochten in het looppad, benieuwd hoe de paarden die gaan nemen![]()
Groet Karin.
Het pad met halfverharding is vooral om ze de mogelijkheid te bieden altijd droge voeten te houden mocht de rest van het pad ,dat zon 8 meter breed is, onverhoopt toch een keer nat zijn. Wij zullen zelf het pad het meest gebruiken om met de kruiwagen over een stevig pad te kunnen lopen of als je je paard aan de andere kant van de track moet opvissen
riegje schreef:joyce B schreef:HIT ACTIEF stallen zijn vanaf het begin nadrukkelijk geschikt voor sportpaarden vanwege de individuele voermogelijkheden. En ook daar worden lange loopwegen en scheiden interessante onderdelen in het ontwerp meegenomen. Paddock Paradise komt van Jaimey Jackson. Een hoesje op geniet van natuurlijk bekappen en anti ijzers en anti vers gras. Vrij extreem. Dan kun je ook vrij extreme (rechtlijnige) volgelingen treffen
Pardon?
joyce B schreef:HIT ACTIEF stallen zijn vanaf het begin nadrukkelijk geschikt voor sportpaarden vanwege de individuele voermogelijkheden. En ook daar worden lange loopwegen en scheiden interessante onderdelen in het ontwerp meegenomen. Paddock Paradise komt van Jaimey Jackson. Een hoesje op geniet van natuurlijk bekappen en anti ijzers en anti vers gras. Vrij extreem. Dan kun je ook vrij extreme (rechtlijnige) volgelingen treffen