Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:KittyDylan schreef:Dat brengt me op de volgende vraag...
Wat is voor jullie een normale tijd om te doen met een normaal pak voordroog? Ik geef de 2 kleintjes in totaal 4 plakjes per dag, wat ze ook allemaal netjes op eten. Maar mijn ouders vinden dat ik er zeker een week mee moet doen, wat ik niet red (5 dagen ongeveer)
Thuis zal ik even een foto maken van onze pakken. Geeft een beter beeld van de grootte
Maar hoe lang doen jullie er ongeveer mee?
2.5 week zoals jouw Spatter red im bij lange na niet.
Pakjes zijn niet zo gek groot. Met de hand wel te tillen
Ik geef hooi en geen voordroog, het liefst zorg ik dat het nooit op is. Met een slowfeeder lukt dat aardig.
Doe 3 weken met 300 kg, hoeveel je zou "moeten" voeren kan je berekenen aan de hand van het gewicht van je paardjes.
Echt besparen op hooi is denk ik niet de manier
KittyDylan schreef:Ik bespaar niet op hooi (voordroog in mijn geval) hoor
rover_ schreef:Wat sneu dat het veulen het niet gehaald heeft Setteli. Fijn dat je oude merrie naar huis kan komen en je andere paarden dan zo dichtbij staan.
Las over dakrenovatie van Gingerale. Is het nog asbest?
Ik heb zelf vorig jaar veel offertes opgevraagd en dak laten vervangen door http://hardemanisolatie.nl/ scheelde heel veel met andere aanbieders. Werkten netjes en is mooi geworden. Wat mij betreft een aanrader. Als je meer info wil pb dan even voor de contactpersoon die ik had (had mooie scherpe prijs neergezet).
Licor schreef:Hier een zonnetje gelukkig.. maar die wind is vreselijk..
Ik hoop niet dat we zo'n zelfde voorjaar als vorig jaar krijgen