Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ittheclown schreef:Wat gaaf ik zou ook wel graag een pb willen met wat je hier nou voor betaald, ik heb zelf een stukje te huur gezien in de omgeving waar ik naartoe ga verhuizen is ruimte voor 2 a 3 paardjes dus ben wel benieuwd wat jij betaald dan heb ik mischien een beetje een richtlijn van wat zoietz zou kosten.
Silly1972 schreef:Ik denk dat mensen al blij mogen zijn in die regio met een stalling waar de paarden zomer en winter naar buiten kunnen en zolang er genoeg hooi is, hoeft er geen weide te zijn.
En sprinten kunnen ze echt wel in een bak van 20x40.
Succes en ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
Vraag mij alleen af of de mensen die dat huis hebben gehuurd er nou blij mee zijn.
Silly1972 schreef:Ik denk dat mensen al blij mogen zijn in die regio met een stalling waar de paarden zomer en winter naar buiten kunnen en zolang er genoeg hooi is, hoeft er geen weide te zijn.
En sprinten kunnen ze echt wel in een bak van 20x40.
Succes en ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
Vraag mij alleen af of de mensen die dat huis hebben gehuurd er nou blij mee zijn.
Titta schreef:Heel gaaf ts! Ik heb niet alles gelezen, dus geen idee of het al genoemd is, maar als ik het goed begrijp heb je een aparte schuur voor de stallen en een opslagschuur? Ik weet niet hoeveel ruimte er bij de stallen is, maar kun je daar evt. niet opslaan? Zodat er bij de opslag ruimte is voor paddock oid?
Sorry als het al gezegd is
CurlyCoat schreef:ittheclown schreef:Wat gaaf ik zou ook wel graag een pb willen met wat je hier nou voor betaald, ik heb zelf een stukje te huur gezien in de omgeving waar ik naartoe ga verhuizen is ruimte voor 2 a 3 paardjes dus ben wel benieuwd wat jij betaald dan heb ik mischien een beetje een richtlijn van wat zoietz zou kosten.
Mag ik vragen waar jij dat te huur hebt staan?
marion82 schreef:Titta schreef:Heel gaaf ts! Ik heb niet alles gelezen, dus geen idee of het al genoemd is, maar als ik het goed begrijp heb je een aparte schuur voor de stallen en een opslagschuur? Ik weet niet hoeveel ruimte er bij de stallen is, maar kun je daar evt. niet opslaan? Zodat er bij de opslag ruimte is voor paddock oid?
Sorry als het al gezegd is
Is idd al gezegt, maar is niet mogelijk
josien_m_ schreef:Mooi hoor om dit te gaan doen!
Misschien kun je ook wel mikken op vakantiegangers die eens met hun paard een weekje naar het strand willen of zo. Is vast een goede doelgroep!