DubbelDun schreef:@Anth: Kunststofpalen vind je vaak goedkoop op MP
Vast geen 150
Maar ik ga ff kijken. De 1e palen hier heb ik ook van MP. Dunne fruitboompaaltjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caily schreef:Haha meggiemeg. Voor zulke gevallen vind ik het erg vervelend dat je 144 niet anoniem kunt bellen. Je wilt graag wat doen, maar die mensen hoeven niet te weten dat de tip van jou komt...
dynamiek schreef:meggiemeg schreef:En heb de buik van Noortje gezien Dynamiek? Die zit vol grasbaby's
Wauw ja zag het! Haha een3 ling?
de mijne lopen ook op het land, en dan mogen ze mooi uitbuiken op de paddok en vanavond mag ie mooi lopen met zijn volle buik, is alleen maar goed bewegen
Ik heb gepoogd met die mensen in gesprek te gaan en hun mijn hulp aan te bieden, want vaag wist ik wel dat het hun prive ook niet fijn ging. Maar nee, ze redden het allemaal wel en dier kreeg zaterdag weer nieuwe baal hooi (zeiden ze op woensdag toen ik aangaf het dier op maandagochtend het hooi al op had)

Had inderdaad nog even gespiekt. Willie is een Brownroyd Dark Shadow x Skeyton Matthew met mama Upper Delves Victoria.
Ik heb een light versie staan. Hij hielp mijn vader zelfs met boren waardoor ik scheve dazenvallen had.. Meneer taait meestal op een gegeven moment af als het te lang duurt en er geen eten is.

"vrij"
Ze kwamen zojuist heel nieuwsgierig van de wei voor hun brok, pech voor hun had ik alleen emmers water (onder het kopje LbE, Lola vond dat ook afwisselend genoeg om eens uit te drinken ipv uit de waterkuip), daarna twee kruiwagens hooi. Toen hadden de dames het wel bekeken en gingen weer terug de wei op. Maar daarna kwam ik wel met brok
Roepen, fluiten, rammelen. Nee hoor. Je hoort mij al zuchten omdat ik ze nu op moet gaan halen en ik had ook nog eens geen touwen mee genomen. Maar de dames hadden schijnbaar afgesproken dat ze op het laatste moment in volle galop naar hun bakken zouden stormen. Verassing
)
Als hij dan ook nog heerlijk die pootjes van hem door de waterplassen haalt om heerlijk te spatteren, kun je direct naar huis je regenpak halen. Hij graaft echt hele gaten in de modderplassen met volle overgave. Hoe hoger het water opspat, hoe mooier hij het vind.