TS, trek het je niet aan. Je doet het beste voor je paard. Ik zet ariatje alvast even op mijn foeilijst, hoe bekrompen PN-freak kun je zijn zeg.
Stuur alvast maar de dierenbescherming op me af

. Ik heb het omgekeerde gedaan: mijn paard van 24/7 buiten op stal gezet. Voor mij nochtans irritanter want de 24/7 buiten was haast naast mijn deur. De stal gaan ze lente tot herfst minstens 10-12u buiten, maar in de 3 natste maanden van het jaar staan ze hoofdzakelijk binnen. Ze komen wekelijks minstens een halve dag buiten.
Ik zag mijn paard wegkwijnen op de 24/7 buiten stal. Ze stond kniediep in de modder, durfde haast niet meer bewegen. Nergens kon ze droog en zacht liggen. Ze kreeg mok, wat heel veel pijn deed. Ze had chronische diarree. Haar vacht en nog erger werden dof, levenloos...
Op stal gezet en haar levenslust is terug, beetje te zelfs. Geen diarree meer, blinkend vachtje, mok en dus pijn volledig verdwenen, zelfs de traanogen waar we al een half jaar mee sukkelden waren weg. Haar gezondheid is er zó op vooruit gegaan...
Maar geen nood hoor, als ik niet snel een baan vind moet ik haar wel verkopen, dus is ze van haar vreselijke baas vanaf