Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
D_Desteny schreef:Ik krijg echt jeuk handen als ik die staart zie! Heb je al zilvershampoo van swarzkopf geprobeerd? Werkt echt!!!
VivaByoux schreef:D_Desteny schreef:Ik krijg echt jeuk handen als ik die staart zie! Heb je al zilvershampoo van swarzkopf geprobeerd? Werkt echt!!!
Het is al beter dan eerst, maar als je handjes zo erg jeuken.. ga je ganghebben vandaag zilvershampoo hekocht, welk merk weet ik zo 1 2 3 ff niet maar ben van plan hem vandaag of morgen uit te proberen. Dan zondag in de ochtend vroeg nog ff sopje er doorheen of zaterdag avond en dan 1 nacht met een bandage/zak om de staart slapen maar dat moet ik nog ff afwachten
VivaByoux schreef:Klinkt alsof er een laagje vuil op de haren vastgekoekt zit. Dat zou je er op een of andere manier af moeten schuren. Ik denk dan aan (zilver)shampoo met wit zand, desnoods zilverzand voor vogels of waspoeder en dan flink schrobben.Ik met een kinderschaar over zn staart heen. Pak een pluk en ga van boven naar beneden en dan los van de pluk en opnieuw. Er kwam vies soort pluis spul vanaf. Maar de pluk haar werd er witter van en niet zo zeer dunner. Dus dat met alle gele plukken gedaan. Het is geen wereld wonder spierwit maar het werd vertoonbaar! Zijn stinkdier strepen er doorheen zijn weg en het oogt nog wat geler maar al veel beter.
VivaByoux schreef:D_Desteny schreef:Ik krijg echt jeuk handen als ik die staart zie! Heb je al zilvershampoo van swarzkopf geprobeerd? Werkt echt!!!
Het is al beter dan eerst, maar als je handjes zo erg jeuken.. ga je ganghebben vandaag zilvershampoo hekocht, welk merk weet ik zo 1 2 3 ff niet maar ben van plan hem vandaag of morgen uit te proberen. Dan zondag in de ochtend vroeg nog ff sopje er doorheen of zaterdag avond en dan 1 nacht met een bandage/zak om de staart slapen maar dat moet ik nog ff afwachten
VivaByoux schreef:Het is een kruidvat zilvershampoo maar deze zal ook prima werken denk ik
VivaByoux schreef:Over zijn sokjes wil ik niks horen. Heb al met moeite zijn hoofd laten scheren en daarbij zijn baard.. Kan er niet aan wennen dus zijn 'friese' sokjes blijven er ook even lekker aan![]()
Het is een kruidvat zilvershampoo maar deze zal ook prima werken denk ik![]()
Dat laagje aangekoekt vuil zou best wel kunnen, binnenkort weer verder schrapen