Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biscaya schreef:Yvank_ schreef:Dat is een aanname wij hebben dit eens getest en het maakte hier in wormbesmetting geen verschil of we de weide wel of niet uitmesten.
Het lijkt me niet dat dit een aanname is, tegenwoordig moet je een licentie hebben om te ontwormen en komt een onafhankelijke dierenarts controleren hoe en waar en met welk mestbeleid je je paarden houdt, er zijn vele onderzoeken geweest waar toch heel duidelijk werd dat overmatig mest in de wei de kans op wormbesmetting aanzienlijk vergroot. Mag aannemen dat deze dierenartsten toch weten waarover ze het hebben.. dus te kort door de bocht om te zeggen Yvank omdat jullie dat eens getest hebben en toevallig geen wormbesmetting hebben aangetroffen dat dit maar een aanname is.. dat is niet zo.
Ik sluit me aan bij Joyce B! Helemaal gelijk!
biscaya schreef:Het lijkt me niet dat dit een aanname is, tegenwoordig moet je een licentie hebben om te ontwormen en komt een onafhankelijke dierenarts controleren hoe en waar en met welk mestbeleid je je paarden houdt, er zijn vele onderzoeken geweest waar toch heel duidelijk werd dat overmatig mest in de wei de kans op wormbesmetting aanzienlijk vergroot. Mag aannemen dat deze dierenartsten toch weten waarover ze het hebben.. dus te kort door de bocht om te zeggen Yvank omdat jullie dat eens getest hebben en toevallig geen wormbesmetting hebben aangetroffen dat dit maar een aanname is.. dat is niet zo.
Ik sluit me aan bij Joyce B! Helemaal gelijk!