Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindim schreef:Wat ik niet snap, is dat men er gelijk vanuit gaat dat de paarden niet verzorgd worden. Hier gaan we ook niet met kerst, maar de stallen worden gewoon gedaan, de paarden krijgen gewoon 5 voerbeurten en met mooi weer gaan ze ook gewoon naar buiten. Alleen wordt men vriendelijk verzocht die dag niet te komen. De verzorging van de paarden schiet daar heus niet bij in, alleen willen ze die dag voor het gezin en geen gerommel om het huis. Als het paard ziek is, gaan al deze regels niet op en ook loopt men zelf een extra rondje voor eventuele calamiteiten.
Als TS deze stal zo top vind, zullen de beste mensen de paarden met kerst heus niet laten verpieteren, jammer dat iedereen altijd gelijk van het vervelendste uit gaat.
Vala schreef:vuurneon schreef:Waar ik stond liep je dus wel zo voor het raam langs en ja je kijkt automatisch toch even naar binnen en groet.
Ik kijk dan gewoon echt bewust niet hoor. En wat is er trouwens mis aan een groet? Is juist de kerstgedachte toch![]()
liedje89 schreef:Maar dat lijkt me dan ook gewoon 365 dagen per jaar vervelend, ik zou investeren in vitrage of de tafel eens verplaatsen. Trouwens je kan met kerst toch altijd je raam vol sprayen met van die kitscherige sneeuw enzo ook meteen de inkijk weg
ralphtdw schreef:jeej ik zal dan wel dom wezen ik snap echt niet waarom mensen zulke problemen er mee hebben als ze 1 keer niet op stal mogen komen want bij ons is het vaak heel normaal hoor dat je zondags niet mag komen en nee ik ben geen gelovig persoon,
wij vinden dat juist lekker dat wij 1 dag geen paarden hebben en alles word voor je gedaan,
wij komen iedere dag al bij ons paard. en soms nog wel 2 keer per dag,
en dan die ene dag vrij heerlijk en vooral met kerst zouden wij ook fijn vinden deze dagen zijn voor ons vaak heel erg druk.
Kitty1985 schreef:Kitty1985 schreef:
Jij mag helemaal niet na 19.00 werken.. en niet meer dan 2 uur.
Daarbij kan ik ook niet geloven dat jij elke dag volledig verantwoordelijk bent voor het huishouden en koken en alle dieren.
En schijnbaar ben jij ook nog nooit goed ziek geweest, want dan ga jij echt niet naar je paard.
Als jou hoofd en holtes vol zitten, en je je hoofd niet eens naar beneden kan doen zonder te ontploffen en je hartstikke duizelig bent omdat alles vol zit en amper rechtop kan blijven staan.
Dan ga jij echt niet naar je pony en dat zouden goede ouders/verzorgers ook nooit toestaan.
Nee, geloof vrij weinig van jou verhaal.
Goede ouders/ verzorgers laten hun kinderen echt niet elke dag het hele huishouden doen, 2 uur per dag werken, voor hun laten koken en elke dag naar een ponyerg ongeloofwaardig. zeker een 15 jarige in examentijd